Harkitsen vielä tuohon liittymistä, kun ne uutiset näkee täälläkin. Saattaa kuitenkin olla, että joskus liitynkin joukkoon. Ja onneksi tuo linkki pysyy täällä koko ajan. Ei sitä koskaan tiedä, minne mun pää kääntyilee.
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 00:23Harkitsen vielä tuohon liittymistä, kun ne uutiset näkee täälläkin. Saattaa kuitenkin olla, että joskus liitynkin joukkoon. Ja onneksi tuo linkki pysyy täällä koko ajan. Ei sitä koskaan tiedä, minne mun pää kääntyilee. Ala seurata Twitteriämme, niin saat retweettejämmekin Niissä on usein sellaista juttua, jota emme muualle laita. Ei mitään tähdellistä, mutta kuitenkin.
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.11.11 - 10:38Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 00:23Harkitsen vielä tuohon liittymistä, kun ne uutiset näkee täälläkin. Saattaa kuitenkin olla, että joskus liitynkin joukkoon. Ja onneksi tuo linkki pysyy täällä koko ajan. Ei sitä koskaan tiedä, minne mun pää kääntyilee. Ala seurata Twitteriämme, niin saat retweettejämmekin Niissä on usein sellaista juttua, jota emme muualle laita. Ei mitään tähdellistä, mutta kuitenkin.Kiitos vain, mutta en ole kiinnostunut Twitteristä. Eikös se ole saman suuntainen kuin Facebook?
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 22:37Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.11.11 - 10:38Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.11.11 - 00:23Harkitsen vielä tuohon liittymistä, kun ne uutiset näkee täälläkin. Saattaa kuitenkin olla, että joskus liitynkin joukkoon. Ja onneksi tuo linkki pysyy täällä koko ajan. Ei sitä koskaan tiedä, minne mun pää kääntyilee. Ala seurata Twitteriämme, niin saat retweettejämmekin Niissä on usein sellaista juttua, jota emme muualle laita. Ei mitään tähdellistä, mutta kuitenkin.Kiitos vain, mutta en ole kiinnostunut Twitteristä. Eikös se ole saman suuntainen kuin Facebook?Aika kaukana Facebookista.