Simpsonit > Oheistuotteet

Yleistä keskustelua oheistuotteista

<< < (17/66) > >>

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 14.05.13 - 15:41 ---Hesburgerin Lastenaterian leluina on Simpsonit-krääsää!

Itse voisin käydä ostamassa nuo pelikortit, heh heh :)

--- Lainaus päättyy ---
Voin kuvitella kun joku finninaamainen teinipoika (en minä siis) kävelisi hesburgerille ja toteaisi että "Lastenateria ja Simpsonit-pelikortit" :D

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 14.05.13 - 15:41 ---Hesburgerin Lastenaterian leluina on Simpsonit-krääsää!

Itse voisin käydä ostamassa nuo pelikortit, heh heh :)

--- Lainaus päättyy ---

Nuo pelikortit minäkin ottaisin, mutta tuskis tulee hankittua, kun ei ole tapana Hesessä käydä. :meh:

alappi:
Meidän lähellä olevassa Hesessä muistaakseni pidetään noita leluja semmosessa laarissa siinä kassan vieressä, ja eikös niitä pysty erikseen ilman tuota skidiateriaakin ostamaan? Varmasti nappaan mukaan nuo kortit jos vielä on myytävänä kun seuraavan kerran eksyn sinne.

Monorail:
Kaikenlainen Simpsonit-krääsä on kyllä mieleeni, mutta joku raja minullakin on, en aio ostaa Hesburgerista niitä.

--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 14.05.13 - 16:29 ---Meidän lähellä olevassa Hesessä muistaakseni pidetään noita leluja semmosessa laarissa siinä kassan vieressä, ja eikös niitä pysty erikseen ilman tuota skidiateriaakin ostamaan? Varmasti nappaan mukaan nuo kortit jos vielä on myytävänä kun seuraavan kerran eksyn sinne.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä niitä varmaankin saa erikseen ostettua, jos kerta näytillä korissa on, luulisi ainakin.

Monorail:
Netistä bongasin Amazonista jo ensi vuoden seinäkalenterin kannen:

Ja 25 vuotta juhlistava logo on siis tämmöinen:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta