Simpsonit > Oheistuotteet

Yleistä keskustelua oheistuotteista

<< < (16/66) > >>

Sami:
Tuli muuten eilen Prismassa asioidessa vastaan Simpsonit-aiheiset suihkuverhotkin, huhhahhei! :D Ei ne kauhean rumat edes ollut, mutta kyllä ne aikuisen miehen katu-uskottavuutta silti söisi.

Tietääkö muuten kukaan Simpsonit-aiheisia grillaustarvikkeita? Kesällä voisi olla kiva vaikkapa jokin Simpsonit-aiheinen grilliessu, mutta ei sitä Homerin jossa lukee "Kiss the Chef".

Monorail:
2 grillaussettiä löytyi Kukunorista,  "Hell-Raiser" ja "Last Perfect Man".
Hell-Raiser
Last Perfect Man

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 06.05.13 - 15:08 ---2 grillaussettiä löytyi Kukunorista,  "Hell-Raiser" ja "Last Perfect Man".
Hell-Raiser
Last Perfect Man

--- Lainaus päättyy ---
Heh, ei tullutkaan mieleen ensimmäisenä tarkistaa meidän oman yhteistyökumppanin sivuja. Mutta kumpikaan noista ei oikein täytä minun makumieltymystä. Vähän asiallisempaa kaipaisi :D

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 06.05.13 - 15:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 06.05.13 - 15:08 ---2 grillaussettiä löytyi Kukunorista,  "Hell-Raiser" ja "Last Perfect Man".
Hell-Raiser
Last Perfect Man

--- Lainaus päättyy ---
Heh, ei tullutkaan mieleen ensimmäisenä tarkistaa meidän oman yhteistyökumppanin sivuja. Mutta kumpikaan noista ei oikein täytä minun makumieltymystä. Vähän asiallisempaa kaipaisi :D

--- Lainaus päättyy ---

Joo, eivätkä minunkaan mieleen ole, saisivat tosiaan olla asiallisempia. Itse en kyllä harrasta grillaamista, mutta jos harrastaisin, hankkisin rillaussetit jostain muualta. Tulisi taatusti asialliset vermeet käyttöön.

Sami:
Hesburgerin Lastenaterian leluina on Simpsonit-krääsää!

Itse voisin käydä ostamassa nuo pelikortit, heh heh :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta