Simpsonit > Oheistuotteet

Duff-olut

<< < (10/53) > >>

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 22.09.11 - 17:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 22.09.11 - 15:25 ---Kun tästä uutisoidaan että "Etiketti muutettava" ja toisaalla uutisoidaan että "Duffia ei saa myydä Suomessa", niin kumpihan mahtaa olla lopullinen tuomio?

--- Lainaus päättyy ---

"Duffia ei saa myydä Suomessa" on harhaanjohtavaa otsikointia, sitä näkyi aika paljon. Siinä pitäisi lukea, että "Duffia ei saa myydä Suomessa nykyisellä ulkoasulla". Lainaus Hesarin uutisesta: "Valviran lakimies Sari Tujunen sanoo, että oluen myynti voi jatkua, kunhan ulkoasua muutetaan."

Lehtiinkin asti päätyneessä STT:n uutisessa oli muuten hölmö virhe, kun puhuttiin maahantuoja Vino Vinces Oy:stä. Siinä luki Vino Vices Oy, ja englannin kielen vice-sanahan tarkoittaa suomeksi pahetta.

--- Lainaus päättyy ---
Tuota harhaanjohtavaa uutisointia löytyy nykyään paljon.. Mutta kiitos tarkennuksesta :)

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 22.09.11 - 17:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 22.09.11 - 17:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 22.09.11 - 15:25 ---Kun tästä uutisoidaan että "Etiketti muutettava" ja toisaalla uutisoidaan että "Duffia ei saa myydä Suomessa", niin kumpihan mahtaa olla lopullinen tuomio?

--- Lainaus päättyy ---

"Duffia ei saa myydä Suomessa" on harhaanjohtavaa otsikointia, sitä näkyi aika paljon. Siinä pitäisi lukea, että "Duffia ei saa myydä Suomessa nykyisellä ulkoasulla". Lainaus Hesarin uutisesta: "Valviran lakimies Sari Tujunen sanoo, että oluen myynti voi jatkua, kunhan ulkoasua muutetaan."

Lehtiinkin asti päätyneessä STT:n uutisessa oli muuten hölmö virhe, kun puhuttiin maahantuoja Vino Vinces Oy:stä. Siinä luki Vino Vices Oy, ja englannin kielen vice-sanahan tarkoittaa suomeksi pahetta.

--- Lainaus päättyy ---
Tuota harhaanjohtavaa uutisointia löytyy nykyään paljon.. Mutta kiitos tarkennuksesta :)

--- Lainaus päättyy ---

Jep, otsikoillahan niitä lehtiä myydään ja klikkauksia saadaan :)

Vince_Simpson:
Ei se oikeastaan haittaa, että Duff-olut tipautettiin pois markkinoilta, se oli pikkasen turhan make olueksi eikä siksi niin hyvää kuin nämä normaalit oluet.

Siitä itse pullosta, että mulla on se keittiön työtason päällä koristeena. :) Tuo mukavasti tyyliä poikamiehen köökkiin. :D Lisäksi se on tavallaan Simpsonit-faniuteen liittyvä symboli, liittyyhän se olennaisesti sarjaan.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 26.09.11 - 21:31 ---Ei se oikeastaan haittaa, että Duff-olut tipautettiin pois markkinoilta, se oli pikkasen turhan make olueksi eikä siksi niin hyvää kuin nämä normaalit oluet.

Siitä itse pullosta, että mulla on se keittiön työtason päällä koristeena. :) Tuo mukavasti tyyliä poikamiehen köökkiin. :D..

--- Lainaus päättyy ---
Pisteet siitä että joku jaksaa eres pitää tyhjää panttipulloa yli vuoden tyhjänä :D

Mutta jos vielä tuosta mainonnasta mainittavaa, niin olisivat voineet suoraan vaan pistäneet että "Duff-oluen ulkoasu muutettava" eikä mitään tyyliin "Duffia ei saa myydä Suomessa"..

Ja nyt offina aiheesta mutta Simpsoneihin liittyen, näköjään tekstitykset eivät toimi illan ensimmäisessä jaksossa.. Hienoa Sub hienoa..

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 27.09.11 - 20:04 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 26.09.11 - 21:31 ---Ei se oikeastaan haittaa, että Duff-olut tipautettiin pois markkinoilta, se oli pikkasen turhan make olueksi eikä siksi niin hyvää kuin nämä normaalit oluet.

Siitä itse pullosta, että mulla on se keittiön työtason päällä koristeena. :) Tuo mukavasti tyyliä poikamiehen köökkiin. :D..

--- Lainaus päättyy ---
Pisteet siitä että joku jaksaa eres pitää tyhjää panttipulloa yli vuoden tyhjänä :D
--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitus pyhittää keinot. ;) Siinä on samalla myös muisto mukavasta kokemuksesta epävirallisena oluenmaistajana.

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 27.09.11 - 20:04 ---Mutta jos vielä tuosta mainonnasta mainittavaa, niin olisivat voineet suoraan vaan pistäneet että "Duff-oluen ulkoasu muutettava" eikä mitään tyyliin "Duffia ei saa myydä Suomessa"..
--- Lainaus päättyy ---

Tosiaan, olisivat voineet suoraan sanoa miten asia on. Menisi viesti kerralla perille. Taisi joku/jotkut pulista itsensä pussiin. ::) Itse sentään kannatan rehellisyyttä. Jos pitää saada joku asia kansan tietoon omana itsenään, kannatta se myös kirjoittaa niin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta