Lainaus käyttäjältä: Bartman3 - 04.08.13 - 13:34No onhan se totta, että homer tekee yleensä aina jakson lopussa parannuksen, mutta itse laittaisin Homerin kärsimään teoistaan, jos saisin Eikö omatunnon soimaaminen riitä?
No onhan se totta, että homer tekee yleensä aina jakson lopussa parannuksen, mutta itse laittaisin Homerin kärsimään teoistaan, jos saisin
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 04.08.13 - 15:36Lainaus käyttäjältä: Bartman3 - 04.08.13 - 13:34No onhan se totta, että homer tekee yleensä aina jakson lopussa parannuksen, mutta itse laittaisin Homerin kärsimään teoistaan, jos saisin Eikö omatunnon soimaaminen riitä? No eiköhän se riittäisi, mutta kyllä toi "Vihamies" jakson loppu oli niin väärin.
Sitähän satiiri on, että lainataan jotain tosimaailmasta ja sitten liioitellaan sitä. Homer on karikatyyri länsimaisesta miehestä, joka on saanut hyvän elämän helpolla eikä edes osaa arvostaa sitä. Tätä oikein alleviivataan jaksossa Vihamies.
Voisko jokuu varmistaa mulle Cletuksen sukunimen ku en oo ite ihan varma mut kuiteski eiks se oo Spucler.
Aiheesta seuraavaan, äsken haastoin itseni kilpailuun pystynkö nimeämään tuosta noin vaan 100 Simpsonien keskeistä hahmoa. Keskeinen olkoon vaikka yli 5 esiintymistä. 84 jäi minulla vaikka joskus olenkin 100 pystynyt nimeämään. Onnistuuko teiltä? Vältetään turhan pitkää pohtimista ja rehelliset vastaukset voi laittaa vaikka tänne