Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Oletko nähnyt unta Simpsoneista?

<< < (6/16) > >>

Stalkkeri:
Minä näin kerran unta, joka alkoi niin, että olin kotona nukkumassa ja heräsin (unen alussa oli siis uni unessa) ja lähdin kävelemään kohti vessaa. Kun avasin vessan oven, sen takana olikin piirretty Simpsoneiden kylppäri. Kylppärissä oli Homer kalsarit jalassa jonglööraamassa kalsareilla.

Mikko:
Näin vähän aikaa sitten unta teistä palstalaisista. Kävelin jossain puutaloalueella ja näin jonkun pienen sorsan tai muun vastaavan tipun. En edes tehnyt sille mitään, kun sen emo kävi kimppuuni, läpsi ja raapi. Joku teistä pölkyistä välitti tämän hyökkäyksen nettiin, ja loput nauroivat :D Että kiitti!

Monorail:
Kuulostaa aika hauskalta ja ilkeältä :)
Kenties tuo on joku enneuni, ja muutaman vuoden päästä Youtuben suosituin video on, kun sorsat hyökkäävät Mikon kimppuun.

Kumma, etten ole nähnyt ainakaan pitkään aikaan mitään edes Simpsoneihin viittaavaa unta, vaikka sitä jatkuvasti katselen ja täällä lorvin. Muutenkaan en ole pitkään aikaan nähnyt mitään jänniä unia, joita aamulla sitten hämmentyneenä pohdiskelisi.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 08.10.13 - 15:39 ---Näin vähän aikaa sitten unta teistä palstalaisista. Kävelin jossain puutaloalueella ja näin jonkun pienen sorsan tai muun vastaavan tipun. En edes tehnyt sille mitään, kun sen emo kävi kimppuuni, läpsi ja raapi. Joku teistä pölkyistä välitti tämän hyökkäyksen nettiin, ja loput nauroivat :D Että kiitti!

--- Lainaus päättyy ---
Hieman aiheeseen liittyen (en muista oonko aiemmin kertonut), olen pariin kertaan nähnyt unta palstalaisista.. Ja nimenomaan Mikosta (miksi..)

Ekalla kerralla kerroit irkissä että oot Espoon Bluesin kannattaja :D Toisella kertaa olit jostain syystä ruottinlaivan hytissä, seurana minä ja pari muuta sukulaistani. Noiden tapauksien jälkeen tajusin että hetkonen, pitääsköhän oleilla irkissä vähän vähemmän :D

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 08.10.13 - 16:05 ---Kumma, etten ole nähnyt ainakaan pitkään aikaan mitään edes Simpsoneihin viittaavaa unta.

--- Lainaus päättyy ---

Sama juttu täälläkin. En ole aikoihin nähnyt Simpsoneihin liittyviä unia. On suuri mahdollisuus, että uneni ovat enimmäkseen oman pääni tuotteita ja jostain muusta aiheesta kuin Simpsoneista. Tai sitten en vain muista uniani (mikä on hyvin mahdollista, koska ryhdyn aamutoimiini herättyäni heti enkä jää muistelemaan unikuvia).

Olisi hienoa nähdä unta missä olen Bartin roolissa. Toinen mieluinen valinta olisi tietysti Lionel Hutz. Mutta olisi kamalaa ja mälsää olla niissä Flandersinä, Smithersinä tai Sarjishemmona. Miltähän tuntuisi nähdä itsensä Skinnerinä? :D Se saattaa jäädä arvoitukseksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta