Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Oletko nähnyt unta Simpsoneista?
alappi:
Voi jeesus kun oli aito uni. Katsoin siinä jotain uutta Simpson-jaksoa, joka oli periaatteessa uudelleen tehty -versio ykköskauden Krusty Gets Bustedista eli siitä Sideshow Bob -jaksosta. Nyt sitten kun tulin tänne ylistämään "uutta eilen tullutta" jaksoa, hoksasin vasta tässä kirjoittaessa että se oli uni. :)
Springfield12:
Oon nähny et Bart on hakannu mua, olin Lisa ja sit mä hakkasin Bartin ja viel pahemmin ja sit mä menin Duff sil ilmalaivalla ja ku mä laskeuduin nii sit Bart oli siel alla ja kuoli D:
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Springfield12 - 19.10.12 - 18:25 ---Oon nähny et Bart on hakannu mua, olin Lisa ja sit mä hakkasin Bartin ja viel pahemmin ja sit mä menin Duff sil ilmalaivalla ja ku mä laskeuduin nii sit Bart oli siel alla ja kuoli D:
--- Lainaus päättyy ---
Pitäisikö tästä huolestua... :D
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 19.10.12 - 19:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Springfield12 - 19.10.12 - 18:25 ---Oon nähny et Bart on hakannu mua, olin Lisa ja sit mä hakkasin Bartin ja viel pahemmin ja sit mä menin Duff sil ilmalaivalla ja ku mä laskeuduin nii sit Bart oli siel alla ja kuoli D:
--- Lainaus päättyy ---
Pitäisikö tästä huolestua... :D
--- Lainaus päättyy ---
Väkivallan vai kirjoitusasun puolesta?
Ensikerralla jos saisi vähän selvempää tekstiä? Meinaako siis Springfield12 että Bart oli hakannut häntä, Lisana sitten hän hakkasi Bartin vielä pahempaan henkihieveriin ja laskeuduttuaan Duffin ilmalaivalla (Bartin päälle) Bart menehtyi..?
Näin mä ainakin käsitin.
Jostain syystä oon nähnyt Sorgin irkkikannun väestä unta.. Ei tästä sitten sen enempää, krhmn :D
Vince_Simpson:
--- Lainaus päättyy ---
Huh, muhun tuo uni vaikuttaa ikävästi, surettaa Bartin puolesta. Lemppari on lemppari, sanoisi Homer juodessaan Duffia.
Itse olen nähnyt muutamia kertoja Simpsonit-unia, mutta valitettavasti en muista niistä koskaan mitään. Jos vain joskus näkisin taas sellaisen unen kertoisin mielelläni niistä täällä. Toivoita ainakin olisi niihin liittyen:
a) Homer ja Bart olisi jossain matkalla
b) juoni olisi samantapainen kuin sarjan parhaina vuosina
c) pojat selättäisivät Mr. Burnsin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta