Sekin Itchy & Scratchy Movien mainos oli myös hauska.
Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan koska itse pidän kissoista
Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan koska itse pidän kissoista JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA!
Lainaus käyttäjältä: Simpsons-fan - 19.05.11 - 21:36Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan koska itse pidän kissoista JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA! Minäkin pidän kissoista, on hiukan ärsyttävää, kun kissa aina häviää
Lainaus käyttäjältä: JustACat - 24.05.11 - 15:32Lainaus käyttäjältä: Simpsons-fan - 19.05.11 - 21:36Minä en tykkää niistä koska kun kissaa kidutettaan koska itse pidän kissoista JA HIIRI ON SIINÄ MURHAAJA! Minäkin pidän kissoista, on hiukan ärsyttävää, kun kissa aina häviää Pidän kissoista, parhaita elukoita ikinä. Onhan se vähän häiritsevää, että kissa murhataan aina. Siinä on joku logiikka.
Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä- kirjassa kerrotaan, että Itchyn & Scratchyn esikuva on sarja nimeltä Herman and Katnip. Se oli ilmeisesti kopio Tom ja Jerry-sarjasta.
Ärsyttää kun muitakin juttuja on jätetty pois, esim. Bartin pilapuhelut.
Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 05.10.11 - 19:04Ärsyttää kun muitakin juttuja on jätetty pois, esim. Bartin pilapuhelut.Pilapuhelut on niiin yhdeksänkytälukua. Tottakai ne on korvattu iPodeilla ja Youtube-videoilla. Ikävä kyllä...