Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-sarjakuvat

<< < (20/40) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 08.09.11 - 22:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 08.09.11 - 09:58 ---SNPP on tehnyt melkoisen työn ja listannut Simpsonit-sarjakuvia, joiden kansikuviin on haettu vaikutteita muiden sarjisten kansista. Noiden vertailu on aika hauskaa.

--- Lainaus päättyy ---
Vielä kuvat noiden kaikkien sarjakuvien kansista niin hyvä juttu olisi.

--- Lainaus päättyy ---
Klikkaa hyvä ihminen niitä linkkejä...

Vince_Simpson:
Mistähän tuon Simspons Comics #20: Bart Simson cover -lehden löytäisi? Oliskohan sitä Huuto.netissä saatavilla? Olisi hienoa saada se, tietenkin keräily mielessä mutta myös itse Bart Simpsonin takia. Jo kannen ja Bart Simpson cover-tekstin perusteella olisi Bart-maisen hauskaa luvassa. :D

JustACat:
Olen lukenut välillä niitä kirjaksi koottuja, en tiedä, ovatko ne nyt niin hyviä.

Bartman1:
Mistähän tuon Simspons Comics #20: Bart Simson cover -lehden löytäisi? Oliskohan sitä Huuto.netissä saatavilla? Olisi hienoa saada se, tietenkin keräily mielessä mutta myös itse Bart Simpsonin takia. Jo kannen ja Bart Simpson cover-tekstin perusteella olisi Bart-maisen hauskaa luvassa.

Katso newkadiasta. Sieltä saa käytettyjä amerikkalaisia sarjakuvalehtiä. Siellä maksaa simpsons comics #1 vain 13$. Osoite on siis newkadia piste com

Bart Simpson #5 on muuten kaupoissa.

Newkadian linkki poistettu niiden pyynnöstä - Joose

LMS:
:D Muistu mieleen yks hauska juttu, kun kerran yks kaveri näki mun Simpsonit - sarjikset.(niitä on _paljon_) Se oli silleen "woooou". Mutta kuiteski, ne sarjikset on hyviä. Joskus tuntuu et kuulis niitten hahmojen äänet samalla kun lukee :o Nyt pidätte mua kahelina, mutta mutta..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta