Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-sarjakuvat

<< < (22/40) > >>

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 05.01.12 - 10:56 ---Onko mitään erityistä syytä miksi kaikissa näkemissäni Simpson-sarjiksissa Bartilla on sininen paita?

--- Lainaus päättyy ---
Mä en ole nähnyt yhtään sarjakuvaa, jossa Bartilla on sininen paita. Mulla on pelkästään oranssi paitaisia sarjakuvia.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 27.12.11 - 19:53 ---Huomasin mielenkiintoisen jutun: sarjakuvakirja nimeltä Simpsons Comics Meltdown on suomennettu muotoon Simpsonit - Jytkypaukku. Näin se ympäröivä maailma näköjään vaikuttaa myös Simpsonien käännöksiin: melkein voisi sanoa Timo Soinin nimenneen Simpsonit-teoksen!

Joidenkin nettikirjakauppojen sivuilla on muuten näkyvillä kirjan alkuperäinen kansisuunnitelma, josta voi huomata, että nimeksi meinasi ensin tulla Simpsonit - Ydinpaukku.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä on jonkun mielestä mukahauska suomennos.. Hyvä ettei sentään (vielä) ole ilmaveiviä sekoitettu mihinkään suomennokseen.

Mikko:
Tällainen ilmestyi muutama päivä sitten: http://www.bookplus.fi/kirjat/groening%2c_matt/simpsonit_-_parhaat_2012-17045002

Mr. X:
Kannessa lukee "Parhaat 2012", mutta miltäköhän vuosilta ne itse sarjakuvat on? Ärsyttää kun ei niitä uudempia tänne saada, ja näissä vielä tahallaan yritetään kusettaa. :)

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 15.02.12 - 17:21 ---Kannessa lukee "Parhaat 2012", mutta miltäköhän vuosilta ne itse sarjakuvat on? Ärsyttää kun ei niitä uudempia tänne saada, ja näissä vielä tahallaan yritetään kusettaa. :)

--- Lainaus päättyy ---

Jenkeissä tuo ilmestyi viime vuoden lopulla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta