Muuten tosi hyvä paitsi se sohva juttu oli liian pitkä (toivottavasti ei ole joka kerta )
Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.
Näissä uusimmissa jaksoissa on myös ärsyttävän pitkiä sohvakohtauksia, ja joskus niitä ei ole ollenkaan. :
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.03.12 - 20:07Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..
Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..
Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 11.03.12 - 13:37Lainaus käyttäjältä: Mikko - 09.03.12 - 20:07Minua on alkanut pänniä se kohta, jossa Jimbo ja Kearney sahaavat Jebediah Springfieldin patsaan pään irti. Legendaarisessa Sankarin pää -jaksossahan nämä paheksuivat kyseistä tekoa. Tuntuu melkein kuin Simpsonien perinnön päälle kustaisiin.Niin ja Ralph ilmestyy tyhjästä, aikamoinen moka sekin.Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..Pitäisikö sinusta jokaisen kohdan olla erilainen? Minua nuo kaikki muuttuvat elementit, liitutaulu ja sohvakohtaus tietysti pois lukien, vain ärsyttävät. Siinäkin on jo liikaa yritystä, että se alussa lentävä olento ja mainostaulu muuttuvat joka kerta.
Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 11.03.12 - 13:37Minua kyrpii tuossa kohtaa se että miksi sen patsaan pitää aina tippua Ralphin päälle. Sama juttu muuten, miksi lehtikasan alla makaa aina Barney? Kait Springfieldissä on muitakin hänentapaisia hahmoja, esim. Otto Mann..Saisi se patsaan pää tippua vaikka Martinin päälle, sitähän ne kovikset inhoavat enemmän. Kai se Barney-juttu on joku stereoptypia, että tunnettu juoppo makaa lehtikasassa.