Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Uusi alkukohtaus
homersexual:
--- Lainaus käyttäjältä: Kulkuri - 16.02.09 - 09:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tOukooo - 15.02.09 - 23:04 ---E: Tylsää ku oli niin katselin vähä tarkemmin tuota, niin tuossa ku Marge ajaa molemanin päältä ei Abe ole kyydissä mutta muutaman sekunnin päästä on. En tiedä onko moka tjsp.
--- Lainaus päättyy ---
Jooh ei näytä olevan vielä tuossa kurvissakaan. Rupesi häiritsemään. :D
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa 00.58-00.59 Abe on taas kyydissä
Patentti:
Itse en pitänyt hirveästi, liian pitkä, vie sarjan "toiminta-aikaa" LIIKAA. Homer liikkuu tönkösti autosta ulos astellessaan, kaikki tapahtumat kulkee puolivauhdilla yms yms. Voisivat varsinkin korjata huolimattomuusvirheet, sellaisia ei pitäisi olla sentään alkuintrossa..
Sami:
Sori vaan. Itse tykkään uudesta aloituksesta. Jotenkin minulle toimii tälläinen Futuraman tyylinen, vaikka 2D:tä pitäisi kunnioittaa. Huomasitteko muuten Marge-jäätelötötterön vähän ennen sitä Krusty-mainosta, kuvan oikeassa reunassa.
HJS:
Jäi vaivaamaan joten kysytään nyt täällä, eli minkähän luvun Maggie piippasi tuossa kassakohdassa? En saanut selvää tuosta videosta. Sama numero kuin ennen se kuitenkaan ei ollut.
Muuten ihan ok intro. Hauskoja pikku yksityiskohtia esim. Sideshow Bob yrittää tappaa Bartia. Simpsoneilla uusi tv:kin näemmä. Lopussa häiritsi se, miten 'tönköltä' tuo Simpsonien tv näytti.:)
homersexual:
--- Lainaus käyttäjältä: HJS - 16.02.09 - 22:32 ---Jäi vaivaamaan joten kysytään nyt täällä, eli minkähän luvun Maggie piippasi tuossa kassakohdassa? En saanut selvää tuosta videosta. Sama numero kuin ennen se kuitenkaan ei ollut.
Muuten ihan ok intro. Hauskoja pikku yksityiskohtia esim. Sideshow Bob yrittää tappaa Bartia. Simpsoneilla uusi tv:kin näemmä. Lopussa häiritsi se, miten 'tönköltä' tuo Simpsonien tv näytti.:)
--- Lainaus päättyy ---
Voisit katsella vähän muualtakin, saman aiheen toisesta keskustelusta ollaan jo tästä puhuttu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta