Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Uusi alkukohtaus
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: Chichiro - 15.02.09 - 16:44 ---Ihan kiva juttu tämä uusi intro,mutta liikaa 3D:eetä ja muutamia huonoja vitsejä...Kuten tämä kohta jossa Jebediah Sprinfieldin patsaan pää tippuu Ralphin päähän ei naurata ainakaan minua. :(
--- Lainaus päättyy ---
Minun mielestä se oli yksi hauskimmista. Eli se taitaa olla minun mielestä 2. paras. Mutta sulla on oma mielipide asiasta :D
Mikko:
Kylläpä on tempo saatu tapettua tuosta. Koko raina tuntuu pyörivän puolella nopeudella vain siksi, että kaikki uudet yksityiskohdat varmasti näkyisivät. Jäi väistämättä samanlainen yliyrittämisen maku kuin nykyjaksoista muutenkin. Suoranainen mokakin löytyi heti, kun Ralph ilmestyy kuvaan tyhjästä.
Saa nähdä, mitkä kaikki kohdat tuossa ovat liitutaulu- ja sohvakohtauksen lisäksi muuttuvia tekijöitä, vai ovatko mitkään. Ehkä mainostaulun aihe vaihtuu Futurama-tyyliin joka kerta? Kenties Bartin luokkahuoneen seinällä olevan taulun kuva on aina uusi? Tai lehtikasan alta ilmestyy aina uusi tyyppi?
tOukooo:
--- Lainaus käyttäjältä: God Of Reptiles - 15.02.09 - 19:23 ---Saa nähdä, mitkä kaikki kohdat tuossa ovat liitutaulu- ja sohvakohtauksen lisäksi muuttuvia tekijöitä, vai ovatko mitkään. Ehkä mainostaulun aihe vaihtuu Futurama-tyyliin joka kerta? Kenties Bartin luokkahuoneen seinällä olevan taulun kuva on aina uusi? Tai lehtikasan alta ilmestyy aina uusi tyyppi?
--- Lainaus päättyy ---
Mietin aivan samoja ku näin ekan kerran + vaihtuisiko "3 days without an accidents" -kyltti myös.
E: Tylsää ku oli niin katselin vähä tarkemmin tuota, niin tuossa ku Marge ajaa molemanin päältä ei Abe ole kyydissä mutta muutaman sekunnin päästä on. En tiedä onko moka tjsp.
moex:
Ihan liian pitkä alkukohtaus, mutta muuten oli kaikin puolin hauska sekä yksityiskohtainen. :D
Joose:
--- Lainaus käyttäjältä: tOukooo - 15.02.09 - 23:04 ---E: Tylsää ku oli niin katselin vähä tarkemmin tuota, niin tuossa ku Marge ajaa molemanin päältä ei Abe ole kyydissä mutta muutaman sekunnin päästä on. En tiedä onko moka tjsp.
--- Lainaus päättyy ---
Jooh ei näytä olevan vielä tuossa kurvissakaan. Rupesi häiritsemään. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta