Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Ensimmäinen näkemäsi jakso
Patentti:
--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 08.03.09 - 08:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Circus - 07.03.09 - 20:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kale - 07.03.09 - 20:12 ---mulla on kaikki simpsoneiden tuotantokaudet joten olen nähnyt kaikki jaksot
--- Lainaus päättyy ---
Mutta mikä oli ensimmäinen jakso jonka näit? ;)
--- Lainaus päättyy ---
Niin, mikä oli ensimmäinen jakso jonka näit? Ja vielä toinen juttu mistä oot saanut kaikki tuotantokaudet. Olisi kiva tietää, kun niitä julkaistun mun mielestä 11 kautta. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan warettanut, eihän niitä kaikkia bokseina tietenkään saa vielä..
Nelson Munz:
Ollaanko koskaan Simpsoneiden lopussa sanottu jotain jakson repliikkiä?Muistaakseni 2004 oli jakso jonka lopussa joku huusi MAMBO!Se oli eka jakso.
Bartholomew Jo-Jo Simpson:
Muistaakseni se oli 2 kauden eka jakso, mutta en ole ihan varma.
little Wiggy:
--- Lainaus käyttäjältä: Nelson Munz - 19.04.09 - 21:51 ---Ollaanko koskaan Simpsoneiden lopussa sanottu jotain jakson repliikkiä?Muistaakseni 2004 oli jakso jonka lopussa joku huusi MAMBO!Se oli eka jakso.
--- Lainaus päättyy ---
En ole ihan varma mitä tarkoitat, mutta joskus lopputekstien aikana alkaa usein improvisoitua dialogia, kuten jaksossa jossa homer valittaa:
"Ketä minä huijaan!!? katsokaa noita kaikkia rikkaita ihmisiä, Haluan olla rikas, like those guys!!! jne. Ja lopussa kun tulee se hyssyttely kohta Homer parkaisee: Älä hyssyttele senkin rikas porho!! ;D ;D
SimpSuomTv:
Mm Se läski Homer Se missä se keilaopettaja jasques tai Homerin äiti tai äitini salaisuudet
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta