Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Ensimmäinen näkemäsi jakso

<< < (3/12) > >>

little Wiggy:
Outoa kyllä ensimmäinen näkemäni välähdys keltaisesta perheestä oli " This little wiggy" (kuten nimestäni huomaatte.. ehem  ::))
Se oli niin ihanan hellyttävä, värikäs ja lapsuudesta kertova tarina. Pidin siitä eniten jo sillon.. ehkä siks että se oli eka jonka näin..

Monorail:
Jos oikein muistan, se oli kolmannen tuotantokauden Kaksi uraa joskus vuonna 2004.
 Se kohtaus kun Bartin päälle meinataan ajaa jäi tosi hyvin mieleen.

Saattoi olla joku muukin mutta tuo on ainut jakso josta muistan sen verran että se voisi olla eka. Ainakin sitä ennen olin nähnyt pienempiä pätkiä muista jaksoista.

Lambo:
Itselläni ei ole kyllä tuon taivaallistakaan tietoa siitä, minkä jakson olen joskus ensimmäisenä nähnyt, kun siitä on kulunut todella paljon aikaa enkä mitenkään erityisemmin silloin simpsoneita edes fanittanut.

pyry:
minullla oli vissiin 1 tuotanto kauden eka jakso

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Circus - 07.03.09 - 20:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kale - 07.03.09 - 20:12 ---mulla on kaikki simpsoneiden tuotantokaudet joten olen nähnyt kaikki jaksot

--- Lainaus päättyy ---

Mutta mikä oli ensimmäinen jakso jonka näit?  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Niin, mikä oli ensimmäinen jakso jonka näit? Ja vielä toinen juttu mistä oot saanut kaikki tuotantokaudet. Olisi kiva tietää, kun niitä julkaistun mun mielestä 11 kautta.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta