Tänne voi kirjoitella niistä hahmoista joita vihaatte tai joista ette pidä laisinkaan.Omasta mielestäni hahmo jota vihaan on Disco stu, koska hän on mielestäni jollain tavalla todella ärsyttävä hahmo eikä edes esiinny paljoa jaksoissa ja toisena hahmona josta en pidä on ne hohottavat alienit Kang ja Kodos.He esiintyvät lähinnä vain treehouse of horror jaksoissa eivätkä oikein yritä tehdä muuta kuin syödä jonkun tälläisen kuvan minä olen heistä saanut, mutta kertokaa toki omat mielipiteenne
en mä vihaa melkein ketään paitsi sitä merimiestä, koska mua ärsyttää se kun hän sanoo "Yaark".
Lainaus käyttäjältä: Bartnes - 19.01.09 - 21:37Tänne voi kirjoitella niistä hahmoista joita vihaatte tai joista ette pidä laisinkaan.Omasta mielestäni hahmo jota vihaan on Disco stu, koska hän on mielestäni jollain tavalla todella ärsyttävä hahmo eikä edes esiinny paljoa jaksoissa ja toisena hahmona josta en pidä on ne hohottavat alienit Kang ja Kodos.He esiintyvät lähinnä vain treehouse of horror jaksoissa eivätkä oikein yritä tehdä muuta kuin syödä jonkun tälläisen kuvan minä olen heistä saanut, mutta kertokaa toki omat mielipiteenne en mä vihaa melkein ketään paitsi sitä merimiestä, koska mua ärsyttää se kun hän sanoo "Yaark".
Itse asiassa sillä ei ole paljoakaan väliä miten se kirjoitetaan vaikka tuo onkin oikea kirjoitustapa, mutta on minustakin tuo merimies hiukan ärsyttävä kun en edes muista nimee ikinä ja muutenkin on aikas tylsä hahmo.
Häntä ei vaan näy paljon jaksoissa ainakaan minä en ole häntä pahemmin nähnyt. Tottakai joissakin jaksoissa enemmän esillä kuintoisissa.
Lainaus käyttäjältä: homersimpsondoh - 23.01.09 - 14:20Vihaan Disco Stuta ja Duff-Mania, koska ne puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.Minäkin vihaan Disco stuta paljon.Hän vain on niin ärsyttävä hahmo kun kokajan tanssii ja kekkaloi mutta Duff-man on mielestäni ihan mukava kun hän sanoo ou yeh! : Vihaan myös Artie Ziftä, koska yrittää aina iskeä Margea ja on muutenkin ärsyttäväoman etunsa tavoittelija joka ei ajattele muuta kuin itseään. Ärsyttävä sintti
Vihaan Disco Stuta ja Duff-Mania, koska ne puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.
Lainaus käyttäjältä: lavvou - 19.02.09 - 18:41Eniten vihaan Duff-maniä koska ou yeah! repliikki on ärsyttävä.Minusta Duff-mann on kiva koska tykkään yeah! repliikistä, eikä siinä ole mitään vikaa. Vihaamiani hahmoja tuskin on, mutta turhiin kuuluu esimerkiksi Hassun luupäinen avustaja, kuka ikinä onkaan. En oikein koskaan tajua miksi se pitää olla, mutta kai se sopii hyvin joihinkin kohtauksiin.
Eniten vihaan Duff-maniä koska ou yeah! repliikki on ärsyttävä.