Luin jostain että Fox järjesti kisan siitä, että ihmiset arvailisivat kuka ampui Burnsin.. voittona olisi se, että voittaja animoitaisiin uuteen jaksoon. No yksi ainoa ihminen perusteli, että se olisi Maggie, mutta koska häneen ei saatu yhteyttä millään, niin joku tekijöistä otti voittosumman joka oli siis vaihdettu rahasummaksi koska kukaan muu ei arvannut "murhaajaa" ja koko juttu unohdettiin.. aika ovelaa :
Anteeksi vääristyneestä ja harhaanjohtavasta tiedosta.. :-[ Luin itse ilmeisesti jotain hiukan muunneltua tarinaa...
Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 05.03.09 - 20:47Anteeksi vääristyneestä ja harhaanjohtavasta tiedosta.. :-[ Luin itse ilmeisesti jotain hiukan muunneltua tarinaa...Tuskin Jouni Paakkinen valehtelisi.
Mukava kaksi osainen erikois jakso. Itse en enää muista ketä ajattelin ampujaksi kun siitä on niin pitkä aika kun ensimmäisenkerran näin nämä kaksi osaa, mutta aika ovelaa ja ideallista laittaa viaton Maggie ampumaan Burnsia ;DHomer ei ainkaan olisi varmaan uskaltanut ampua johtajaa ;D