Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Who Shot Mr. Burns?
Homer Simpson:
Itse näin kyseisen jakson, oliko se nyt välillä 2003-2004. Kaikilla springfieldiläisillä olisi varmasti hyvä syy yrittää tappaa Mr. Burns. Onhan hän minunkin mielestäni aika häijy Simpsoneissa, mutta silti hyvä hahmo. Ei voi kyllä muuta sanoa.
Duffhomer:
--- Lainaus käyttäjältä: otto_dude - 21.04.09 - 18:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Bartholomew Jo-Jo Simpson - 21.04.09 - 17:05 ---Mukava kaksi osainen erikois jakso. Itse en enää muista ketä ajattelin ampujaksi kun siitä on niin pitkä aika kun ensimmäisen
kerran näin nämä kaksi osaa, mutta aika ovelaa ja ideallista laittaa viaton Maggie ampumaan Burnsia ;D
Homer ei ainkaan olisi varmaan uskaltanut ampua johtajaa ;D
--- Lainaus päättyy ---
No onhan Homer Burnsia lyönytkin, niin ei se täysin mahdoton ajatus olisi ollut
--- Lainaus päättyy ---
Tuo olisi totisesti miltei mahdoton ajatus, sillä toisessa osassa Burns sanoo, että Homerilla on erilaiset kädet ja sormet, jotka eivät kykenisi laukaisemaan luotia.
LisaS:
Loistavasti toteutettu kokonaisuus minun mielestäni, vaikka näin toisen osan ensiksi. :3 Kuitenkin hauska, ja jännittävä. Toivottavasti näemme tulevaisuudessa lisää tuon kaltaisia!
Vince_Simpson:
Yksi mun suosikkijaksoista, todella jännä ja omaperäinen. Ei tähänkään voi kyllästyä.
Homer oli ihan hulvaton kun sekos, koska johtaja Burns ei muistanut hänen nimeään. Mutta sehän hänessä juuri parhaita puoliaan onkin. :) Smithers oli myös todella hyvä tässä ja helppoa asettua hänen puolelleen. Kuka nyt haluaisi olla töissä jollakulla, joka ei tajua että joku toimintatapa on väärin. Doctor Hibbert oli myös hyvä kun se kysyi Wiggumilta, että osaako tämä ratkaista kuka on syyllinen.
Ai niin joo, mä näin ekan kerran TV!TV!:ltä (tai mikä se oli), ja silloinkin tykkäsin tästä todella paljon. Sitten oli monta vuotta kun en nähnyt ja nyt vasta äskettäin tämän vuoden puolella näin taas uudestaan. Onneksi. ;)
b.a.r.t:
mä näin jakson joskus 2007-08 mää veikkasin homeria ja myös maggietä ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta