Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Who Shot Mr. Burns?
Jarpeez:
Tässä aiheessa voi keskustella ainoasta kaksi-osaisesta jaksosta "Kuka ampui Johtajan?".
Itse näin sen 1-osan vasta kesällä 2007 DVD:ltä ja 2-osan syksyllä 2007 DVD:ltä.
Kun näin ton 1-osan niin olisin halunnut katsoa heti sen 2-osan, mutta kun mulle luvattiin että saan 7. kauden vasta mun syntymäpäivänä, mutta kyllä mä tiesin, että se ampuja oli Maggie. Jaksot on varmaan Simpsoneiden jännittävimmät jaksot mitkä on. Paras kohta oli se, kun Skinner löysi "Superhemmon" luokasta kuolleena.
Arvosana: 9. :)
El_Barto:
Ensimmäisen osan nähtyäni veikkasin syylliseksi Homeria tai Smithersiä... En olisi kyllä uskonut, että se olisi ollut Maggie. Mutta arvosanaksi antaisin 9:n.
little Wiggy:
Luin jostain että Fox järjesti kisan siitä, että ihmiset arvailisivat kuka ampui Burnsin.. voittona olisi se, että voittaja animoitaisiin uuteen jaksoon. No yksi ainoa ihminen perusteli, että se olisi Maggie, mutta koska häneen ei saatu yhteyttä millään, niin joku tekijöistä otti voittosumman joka oli siis vaihdettu rahasummaksi koska kukaan muu ei arvannut "murhaajaa" ja koko juttu unohdettiin.. aika ovelaa ::)
Monorail:
Näin ensimmäisenä toisen osan, ja ihmettelin, mitä on tapahtunut. Tiesin siis ennen kuka se ampuja oli, siis Maggie. Näin sen joskus vuonna 07. Toisen osan näinkin vasta 6. kauden DVDltä 08 kesällä. Kokonaisuudessaan tuo toistaiseksi ainoa kaksiosainen sarja kuuluu suosikkijaksoihini ja annan sille jopa arvosanan 9 ½.
Ei sarja, vaan
jakso! Sori :-[
Hauskoja kohtia oli esim. kun Burns yritti varastaa Maggielta tikkarin ja toisessa osassa kuin Smithers meni todistamaan kirkon johonkin hommaan tekeleensä ja poliisi pidätti hänet.
Tulisipa lisää 2-osaisia jaksoja...
jonzku1:
Olihan tuo helppo loppujen lopuksi mutta luulin kyllä Homeria ensiksi. Kauden extroissahan on erilaisia loppuja esim. Pukin Pikku Apuri tappaa Burnsin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta