Mitä päätösjaksoon tulee, epäilen että sellainen nähdään lähivuosina, kaikki näyttelijöiden palkkakiistat, heidän vanheneminen ja sarjan laadun lasku tuskin tietävät jatkoa jonnekin 30 kauden liepeille (tämä kuuluisi eri aiheeseen).
Minusta viimeisessä jaksoissa voisi tapahtua jotain todella radikaalia, eli esim. Maggie voisi puhua tai viimeisellä kaudella Simpsonit voisivat muuttaa pois Springfieldistä ekassa jaksossa ja olla koko kauden jossain muualla, tai jotain tällaista...
Lainaus käyttäjältä: Monorail - 10.06.13 - 21:11Mitä päätösjaksoon tulee, epäilen että sellainen nähdään lähivuosina, kaikki näyttelijöiden palkkakiistat, heidän vanheneminen ja sarjan laadun lasku tuskin tietävät jatkoa jonnekin 30 kauden liepeille (tämä kuuluisi eri aiheeseen).Tuo olisi järkevä vaihto, että päätösjakso lähitulevaisuudessa. Se helpottaisi kaikkia osapuolia huomattavasti, kun ei tarvitsisi kinastella loputtomiin. Sitä paitsi tuollainen voi aiheuttaa stressiä, kun ei päästä minkäänlaisen sopimukseen. Sellainen on pitkällä välillä epäterveellistä. Korostan kuitenkin, että tämä oli vain näitä minun pohdintojani.
Mielessä on monen monta kertaa käynyt ääninäyttelijä Harry Shearerin kuolema, mieshän on sentään (?) jo 69-vuotias. Että pitääkö sarjalle antaa tekohengitystä kunnes joku pää-ääninäytelijöistä kuolee? Mutta voi vain kuvitella minkälainen tyhjyys näyttelijöille tulee sarjan lopetuksen jälkeen, vaikka töitä luulisi kaikilla piisaavan.
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 14.07.13 - 19:00Tässä välissä täytyy myöntää, että olen itsekin miettinyt, että mitä tapahtuisi jos Harry Kuolisi? Olen tullut siihen tulokseen, ettei sarjan jatkuminen miehen kuoleman jälkeen olisi hyvä ajatus. Jotkut hänen hahmonsa ovat hänen takiaa aivan mahtavia, ja jos niitä käytettäisiin jonkun toisen ääninäyttelijän kanssa, tulos ei todennäköisesti olisi enää niin hyvää kuin Shearerin ollessa messissä. Tai kävisikö kenties niin, että Harryn roolihenkilöt poistettaisiin hänen kuoltuaan, kuten kävi Lionel Hutzin suhteen, kun hänen näyttelijänsä kuoli? Tuokin ajatus hisrvittää, sillä Shearerin hahmot ovat olennainen osa sarjan maailmaa, kuten varmasti tiedätkin.Jos tekijöillä on jäljellä enää mitään kunnioitusta sarjaa kohtaan, niin tuotanto pitäisi lopettaa jos joku päänäyttelijöstä menehtyy.
Tässä välissä täytyy myöntää, että olen itsekin miettinyt, että mitä tapahtuisi jos Harry Kuolisi? Olen tullut siihen tulokseen, ettei sarjan jatkuminen miehen kuoleman jälkeen olisi hyvä ajatus. Jotkut hänen hahmonsa ovat hänen takiaa aivan mahtavia, ja jos niitä käytettäisiin jonkun toisen ääninäyttelijän kanssa, tulos ei todennäköisesti olisi enää niin hyvää kuin Shearerin ollessa messissä. Tai kävisikö kenties niin, että Harryn roolihenkilöt poistettaisiin hänen kuoltuaan, kuten kävi Lionel Hutzin suhteen, kun hänen näyttelijänsä kuoli? Tuokin ajatus hisrvittää, sillä Shearerin hahmot ovat olennainen osa sarjan maailmaa, kuten varmasti tiedätkin.
Lainaus käyttäjältä: Mr. Plow - 15.07.13 - 12:55Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 14.07.13 - 19:00Tässä välissä täytyy myöntää, että olen itsekin miettinyt, että mitä tapahtuisi jos Harry Kuolisi? Olen tullut siihen tulokseen, ettei sarjan jatkuminen miehen kuoleman jälkeen olisi hyvä ajatus. Jotkut hänen hahmonsa ovat hänen takiaa aivan mahtavia, ja jos niitä käytettäisiin jonkun toisen ääninäyttelijän kanssa, tulos ei todennäköisesti olisi enää niin hyvää kuin Shearerin ollessa messissä. Tai kävisikö kenties niin, että Harryn roolihenkilöt poistettaisiin hänen kuoltuaan, kuten kävi Lionel Hutzin suhteen, kun hänen näyttelijänsä kuoli? Tuokin ajatus hisrvittää, sillä Shearerin hahmot ovat olennainen osa sarjan maailmaa, kuten varmasti tiedätkin.Jos tekijöillä on jäljellä enää mitään kunnioitusta sarjaa kohtaan, niin tuotanto pitäisi lopettaa jos joku päänäyttelijöstä menehtyy.Niinpä, mutta jotenkin tuntuu, että rahanahneus menisi kunnioituksen edelle. Joko Shearerin hahmot "tapettaisiin" tai sitten osan ottaisi hoitaakseen toinen näyttelijä. Al Jeania lainatakseni: "No end in sight"...
Noh ois hyvä että jatkuis vielä mutta se viimeinen jakso vois olla tälläinen.
Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 24.02.15 - 18:25Noh ois hyvä että jatkuis vielä mutta se viimeinen jakso vois olla tälläinen.Muuten hyvä, mutta liian vähän kuolemaa. Ehdotan, että lopussa Springfieldin ydinvoimala tuhoutuu ja tappaa paitsi kaikki kaupungissa, myös tuhannen kilometrin säteellä siitä. Samalla paljastuu vihdoin, missä päin Yhdysvaltoja Springfield sijaitsee.
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 24.02.15 - 18:32Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 24.02.15 - 18:25Noh ois hyvä että jatkuis vielä mutta se viimeinen jakso vois olla tälläinen.Muuten hyvä, mutta liian vähän kuolemaa. Ehdotan, että lopussa Springfieldin ydinvoimala tuhoutuu ja tappaa paitsi kaikki kaupungissa, myös tuhannen kilometrin säteellä siitä. Samalla paljastuu vihdoin, missä päin Yhdysvaltoja Springfield sijaitsee.17 kuolemaa. Täähän on ihan kuin South Parkin yhden kauden kollaasi Kennystä. Taikka sitten ihan Radio Rockin mainoksesta. Kaikki kuolee! Ja sitten kellään ei oo kivaa, vai onko, hä?