Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Millainen Simpsonien viimeinen jakso voisi olla?
Mr. X:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. Plow - 20.09.11 - 19:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 20.09.11 - 18:21 ---Ja lisäisin vielä loistavan ideani viimeisestä jaksosta: Homer herää kauhuissaan sängystä Margen vierestä ja tajuaa, että kaikki nämä uudet, huonot kaudet olivatkin pelkkää kamalaa painajaista. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Miten määritellään "uudet"? Kaikki kaudet 11. lähtien?
Joidenkin mielestä alamäki alkoi jo 9. kaudella, mutta itse en allekirjoita tätä. Henkimaailman juttuja... :)
--- Lainaus päättyy ---
Mietin samaa itse. 9. kausi on kyllä jo reippaasti huonompi kuin 8., mutta itse laskisin sen ja 10. kauden sinne parempiin. 11. kausi on se joka muutti sarjan kertaheitolla, vaikka välillä ollaan ihan hieman parannettu. 20. kausi oli kyllä toisaalta uusi pohjanoteeraus.
Mikko:
Ei nyt mennä sivuraiteille tässäkin keskustelussa. Viestit oikeaan ketjuun, kiitos.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 20.09.11 - 18:21 ---Homer herää kauhuissaan sängystä Margen vierestä ja tajuaa, että kaikki nämä uudet, huonot kaudet olivatkin pelkkää kamalaa painajaista. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuo olisi kyllä tosi hyvä juttu, se sopisi hyvin alkuun.
Mä en valitettavasti osaa keksiä mitään jännää, joka vielä hakkaisi tuon ehdotuksen. Minäkö tylsä? Kyllä.
JustACat:
Voivoi, tietenkin sitä toivoisi, että viimeistä jaksoa koskaan tulisikaan.
Mutta kun joskus väistämättä tällainen jakso tulee, sen täytyy jollain tavalla olla erikoinen, omaperäinen, erityinen jakso. Leikejaksoa minä en todellakaan toivoisi viimeiseksi jaksoksi, vaan sillä täytyisi olla oma, hauska juonensa, joka tavallaan sitoisi koko historian yhteen.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 21.09.11 - 17:59 ---Voivoi, tietenkin sitä toivoisi, että viimeistä jaksoa koskaan tulisikaan.
Mutta kun joskus väistämättä tällainen jakso tulee, sen täytyy jollain tavalla olla erikoinen, omaperäinen, erityinen jakso. Leikejaksoa minä en todellakaan toivoisi viimeiseksi jaksoksi, vaan sillä täytyisi olla oma, hauska juonensa, joka tavallaan sitoisi koko historian yhteen.
--- Lainaus päättyy ---
Itsekin toivon viimeiseltä jaksolta jotain tuon suuntaista, että sillä olisi hauska juoni, joka jäisi katsojien mieleen ikuisiksi ajoiksi - ellei katsojalle iske varhaisdementia. Toivon siltä myös lyhytelokuvamaista tyyliä, sekin tekisi jaksosta erityisen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta