Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Millainen Simpsonien viimeinen jakso voisi olla?

(1/35) > >>

Duffless:
Eli tänne ehdotuksia minkälainen Simpsonien kaikista viimeinen jakso voisi teidän mielestä olla.
Mun mielestä siinä voisi olla esim.

Ainakin tunnin pituinen jakso.

Vuosi 2025
-Kaikki Springfieldiläiset lapset olisi jo aikuisia ja aikuiset olisi jo vanhoja.

Juhlat
Homer ja Marge olisivat kutsuneet kaikki tutut ja lähisukulaiset kylään ja talo olisi täynnä.

Muistelujakso
-Siinä muistellaisiin kaikkia legendaarisimpia kohtauksia Simpsoneista.

Huippuvierailija
esim. vaikkapa itse Matt Groening tulisi kylään.

+Jotain sälää kuten esim. Lisan tai Bartin lapsia,Mr Burns olisi vielä elossa supervanhana,Maggie olisi aikuinen ja puhuisi jo...

Sit loppu teksteissä tulis joku huippu musiikki vuosien varrelta ja lisää pätkiä Simpsoneista.

Luulen,että se tulee olemaan kuitenkin aikapaljon erilainen kuin tuo mun viritelmä.  ;)

Vois ehkä olla myös joku ekan jakson tapainen,mutta vaan paaaaljon myöhemmin.

Edit. Muokkasin vähän..

tOukooo:
Tuohon vielä lisäisin että olisipa ainaki tunnin pituinen jakso.

Duffless:

--- Lainaus käyttäjältä: tOukooo - 21.10.08 - 00:25 ---Tuohon vielä lisäisin että olisipa ainaki tunnin pituinen jakso.

--- Lainaus päättyy ---

Joo,unohdin sen itse laittaa mutta niin pitäs olla.  ;)

jonzku1:
Kyllä tunnin pituinen jakso jossa muisteltaisiin legendaarisia kohtauksia olisi ihan kiva. Pelkään että tämä viimeinen jakso tulee ilmestymään parin vuoden sisällä. Tämä on pelkkä veikkaus mutta luulen että simpsoneita ei tehdä enään kauaa.

Patentti:

--- Lainaus käyttäjältä: jonzku1 - 21.10.08 - 15:27 ---Kyllä tunnin pituinen jakso jossa muisteltaisiin legendaarisia kohtauksia olisi ihan kiva. Pelkään että tämä viimeinen jakso tulee ilmestymään parin vuoden sisällä. Tämä on pelkkä veikkaus mutta luulen että simpsoneita ei tehdä enään kauaa.

--- Lainaus päättyy ---
Ääninäyttelijöillä on vielä sopimus neljästä seuraavasta kaudesta edelleen, jos et sitä tiennyt...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta