Lainaus käyttäjältä: Circus - 09.02.09 - 18:14Lainaus käyttäjältä: lavvou - 06.02.09 - 18:29Lordi olis ihan hyvä simpsoneihin.Olisi muuten aikas mielenkiintoinen jakso. Lordi Springfieldissä.. Vois asukkaat vähän ihmetellä ja pelätä niitäsiinä jaksossa.Minä en ainakaan haluaisi Lordia sinne, se on menettänyt hohtonsa jo aikoja sitte ja onhan melkein jo konkkarin partaalla. Pari laulua on iha hyvä mutta muuten ei sopisi simpsoneihin
Lainaus käyttäjältä: lavvou - 06.02.09 - 18:29Lordi olis ihan hyvä simpsoneihin.Olisi muuten aikas mielenkiintoinen jakso. Lordi Springfieldissä.. Vois asukkaat vähän ihmetellä ja pelätä niitäsiinä jaksossa.
Lordi olis ihan hyvä simpsoneihin.
Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 11.02.09 - 18:18Simpsonit vierailu voisi nostaa vähän Lordin suosiota, minun mielestä. :Lordi on kyllä jo hieman kulunut juttu, mutta olisihan se ihan mukavaa jos he piipahtaisivat Simpsoneissa, koskaolisi hienoa saada hieman suomalaista porukkaa Simpsoneihin. Tai edes joku suomalainen.
Simpsonit vierailu voisi nostaa vähän Lordin suosiota, minun mielestä. :
Lainaus käyttäjältä: Bartnes - 12.01.09 - 18:14Avril Lavignen haluaisin vierailevan simpsoneissa.On niin hyvä laulaja Totta, mutta hän ei oikein mielestäni sovi sarjaan
Avril Lavignen haluaisin vierailevan simpsoneissa.On niin hyvä laulaja
3. Brison preak(pako) sarjasta haluaisin Michael Scofieldin ja Linkolm Burrowsin käymään sarjassa, koska ovat molemmat niin hyviä näyttelijöitä.(veljekset sarjassa, mutta ei oikeasti vaikka yhdennäköisyys onkin ihailtavaa.)
Lainaus käyttäjältä: Jenn4 - 11.03.09 - 15:12Lainaus käyttäjältä: ^Lisa^ - 13.01.09 - 13:06Lainaus käyttäjältä: Bartnes - 12.01.09 - 18:14Avril Lavignen haluaisin vierailevan simpsoneissa.On niin hyvä laulaja Totta, mutta hän ei oikein mielestäni sovi sarjaan Hoho. Mä en oikein ymmärrä, millä tapaa Avril Lavinge eroaisi muka muista vierailijoista? Onhan Simpsoneissa nähty moniakin muusikoita. Ja erityylisiä.2. Kimi RäikkönenParas suomalainen formula kuski kautta aikojen No olihan Mika Häkkisellä oma aikansa, mutta Kimi loistaa nyt vaikkaviime kisoissa ei ihan paalupaikkoja aina tullutkaan, mutta no hän vain sopisi sellaiseen jaksoon jossa Bart vaikka ihailisi formula tähtiä ja Kimiopettaisi hänelle siitä ym. Ja olisihan se hienoa jos jaksossa tapaisi jotain suomalais porukkaa.
Lainaus käyttäjältä: ^Lisa^ - 13.01.09 - 13:06Lainaus käyttäjältä: Bartnes - 12.01.09 - 18:14Avril Lavignen haluaisin vierailevan simpsoneissa.On niin hyvä laulaja Totta, mutta hän ei oikein mielestäni sovi sarjaan Hoho. Mä en oikein ymmärrä, millä tapaa Avril Lavinge eroaisi muka muista vierailijoista? Onhan Simpsoneissa nähty moniakin muusikoita. Ja erityylisiä.
Lainaus käyttäjältä: Circus - 28.03.09 - 19:54Lainaus käyttäjältä: Jenn4 - 11.03.09 - 15:12Lainaus käyttäjältä: ^Lisa^ - 13.01.09 - 13:06Lainaus käyttäjältä: Bartnes - 12.01.09 - 18:14Avril Lavignen haluaisin vierailevan simpsoneissa.On niin hyvä laulaja Totta, mutta hän ei oikein mielestäni sovi sarjaan Hoho. Mä en oikein ymmärrä, millä tapaa Avril Lavinge eroaisi muka muista vierailijoista? Onhan Simpsoneissa nähty moniakin muusikoita. Ja erityylisiä.2. Kimi RäikkönenParas suomalainen formula kuski kautta aikojen No olihan Mika Häkkisellä oma aikansa, mutta Kimi loistaa nyt vaikkaviime kisoissa ei ihan paalupaikkoja aina tullutkaan, mutta no hän vain sopisi sellaiseen jaksoon jossa Bart vaikka ihailisi formula tähtiä ja Kimiopettaisi hänelle siitä ym. Ja olisihan se hienoa jos jaksossa tapaisi jotain suomalais porukkaa.Jos joku suomalaisista formulatähdistä niin mieluummin kyllä Häkkinen, hänellä on sanataitoa, eikä lause ala sanaparrella "Emmä tiiä..". Kaikilla oma mielipiteensä, mutta Häkkinen on kyllä kaksikosta paljon edustavampi ja karismaattisempi.
Lainaus käyttäjältä: Patentti - 31.03.09 - 21:18Lainaus käyttäjältä: Circus - 28.03.09 - 19:54Lainaus käyttäjältä: Jenn4 - 11.03.09 - 15:12Lainaus käyttäjältä: ^Lisa^ - 13.01.09 - 13:06Lainaus käyttäjältä: Bartnes - 12.01.09 - 18:14Avril Lavignen haluaisin vierailevan simpsoneissa.On niin hyvä laulaja Totta, mutta hän ei oikein mielestäni sovi sarjaan Hoho. Mä en oikein ymmärrä, millä tapaa Avril Lavinge eroaisi muka muista vierailijoista? Onhan Simpsoneissa nähty moniakin muusikoita. Ja erityylisiä.2. Kimi RäikkönenParas suomalainen formula kuski kautta aikojen No olihan Mika Häkkisellä oma aikansa, mutta Kimi loistaa nyt vaikkaviime kisoissa ei ihan paalupaikkoja aina tullutkaan, mutta no hän vain sopisi sellaiseen jaksoon jossa Bart vaikka ihailisi formula tähtiä ja Kimiopettaisi hänelle siitä ym. Ja olisihan se hienoa jos jaksossa tapaisi jotain suomalais porukkaa.Jos joku suomalaisista formulatähdistä niin mieluummin kyllä Häkkinen, hänellä on sanataitoa, eikä lause ala sanaparrella "Emmä tiiä..". Kaikilla oma mielipiteensä, mutta Häkkinen on kyllä kaksikosta paljon edustavampi ja karismaattisempi.Jos kunnon autourheilusta mitään ymmärtämättömät jenkit jostain syystä jonkun suomalaisen formulakuskin ottaisivat Simpsoneihin, olisi se varmaan JJ Lehto. Jykä on kuitenkin ajanut jenkkien Le Mans -sarjaa, voittanut Le Mans'n 24 tunnin kisan kaksi kertaa ja piipahtanut CART-sarjassakin... Mutta /offtopic.
Hyvin vaikea vastata kysymykseen, sillä on ollut lähes kaikki amerikan kuuluisuudet ovat olleet vierailemassa, lukuun ottamatta presidenttiä. :
Eikös Bush ja Clinton olleet jossain jaksossa.
Lainaus käyttäjältä: otto_dude - 22.04.09 - 17:39Eikös Bush ja Clinton olleet jossain jaksossa.Ei ole tainnut esittää itse itseään, vaan joku on ääninäytellyt heitä.
Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 19.01.09 - 19:42Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 05.10.08 - 15:141. Iron Maiden- Aivan täysin samoilla perusteilla kuin mitä Ozqulla ja Duffmanilla oli.2. HIM- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.3. Jack Black- Omana itsenään, koska hän on niin hyvä. (on ollut jo kuitenkin Simpsoneissa) 4. Duudsonit- Koska Duudsonit on tunnettuja maailmalla ja vielä sen takia, että Simpsoneissa ei ole ollut suomalaisia.5. Jackassin jätkät- Koska ne on hyviä ja Duudsoneiden hyviä kavereita.6. Lordi- Ihan hyvä suomalainen bändi.7. Twisted Sister- Siis prkl hyvä yhdysvaltainen bändi (ja ainoa bändi jonka keikalla olen ollut.). Olisi hyvä juttu jos ne vierailisi Simpsoneissa. 8)8. Owen Wilson- Koska hän on todella hyvä näytteliä.9. Billy Talent- Tosi hyvä kanadalainen bändi.10. AC/DC- Maailman paras bändi (minun mielestä).
Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 05.10.08 - 15:141. Iron Maiden- Aivan täysin samoilla perusteilla kuin mitä Ozqulla ja Duffmanilla oli.2. HIM- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.3. Jack Black- Omana itsenään, koska hän on niin hyvä. (on ollut jo kuitenkin Simpsoneissa) 4. Duudsonit- Koska Duudsonit on tunnettuja maailmalla ja vielä sen takia, että Simpsoneissa ei ole ollut suomalaisia.5. Jackassin jätkät- Koska ne on hyviä ja Duudsoneiden hyviä kavereita.
1. Iron Maiden- Aivan täysin samoilla perusteilla kuin mitä Ozqulla ja Duffmanilla oli.2. HIM- Koska Simpsoneissa ei ole ollut ikinä suomalaisia.3. Jack Black- Omana itsenään, koska hän on niin hyvä. (on ollut jo kuitenkin Simpsoneissa)