Se on hyvä kirja, jossa on todella hyvä kirjailija ja paljon tietoa sain siitä ennen kuin tarkemmin nippelitietoa kävin pyörittelemään.
Lainaus käyttäjältä: JustACat - 24.08.11 - 17:07Se on hyvä kirja, jossa on todella hyvä kirjailija ja paljon tietoa sain siitä ennen kuin tarkemmin nippelitietoa kävin pyörittelemään.Totta, tykkään itsekin siitä älyttömästi, sitä jaksaa lukea uudestaan ja uudestaan. Itse asiassa se kuuluukin suosikkikirjoihini. Se kelpaa hyvin sivistäväksi ja viihdyttäväksi matkalukemiseksi, siinä kun on samalla ne triviakysymykset. Olen myös saanut idean, että niiden kanssa voisi kehitellä oman Simpsonit-pelin, jossa eniten oikeita vastauksia saanut voittaa. Sitä pitäisi kyllä ensin vähän kehitellä.
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 25.08.11 - 01:58Lainaus käyttäjältä: JustACat - 24.08.11 - 17:07Se on hyvä kirja, jossa on todella hyvä kirjailija ja paljon tietoa sain siitä ennen kuin tarkemmin nippelitietoa kävin pyörittelemään.Totta, tykkään itsekin siitä älyttömästi, sitä jaksaa lukea uudestaan ja uudestaan. Itse asiassa se kuuluukin suosikkikirjoihini. Se kelpaa hyvin sivistäväksi ja viihdyttäväksi matkalukemiseksi, siinä kun on samalla ne triviakysymykset. Olen myös saanut idean, että niiden kanssa voisi kehitellä oman Simpsonit-pelin, jossa eniten oikeita vastauksia saanut voittaa. Sitä pitäisi kyllä ensin vähän kehitellä.Itse asiassa ei hassumpi peli-idea, sitten tietenkin amatöörisimmät voivat ottaa kirjan avuksi Kuinka moni on vastaillut näihin sivun alalaidassa oleviin kysymyksiin?
Lainaus käyttäjältä: JustACat - 25.08.11 - 17:24Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 25.08.11 - 01:58Lainaus käyttäjältä: JustACat - 24.08.11 - 17:07Se on hyvä kirja, jossa on todella hyvä kirjailija ja paljon tietoa sain siitä ennen kuin tarkemmin nippelitietoa kävin pyörittelemään.Totta, tykkään itsekin siitä älyttömästi, sitä jaksaa lukea uudestaan ja uudestaan. Itse asiassa se kuuluukin suosikkikirjoihini. Se kelpaa hyvin sivistäväksi ja viihdyttäväksi matkalukemiseksi, siinä kun on samalla ne triviakysymykset. Olen myös saanut idean, että niiden kanssa voisi kehitellä oman Simpsonit-pelin, jossa eniten oikeita vastauksia saanut voittaa. Sitä pitäisi kyllä ensin vähän kehitellä.Itse asiassa ei hassumpi peli-idea, sitten tietenkin amatöörisimmät voivat ottaa kirjan avuksi Kuinka moni on vastaillut näihin sivun alalaidassa oleviin kysymyksiin?Monta kertaa on tullut jo vastailtua kaikki läpi. En halua kerskua, mutta jokseenkin helppoja ovat suurin osa.
Kuinka moni on vastaillut näihin sivun alalaidassa oleviin kysymyksiin?
Tämänkin kirjan sain viimein luettua tekosyynä koulutehtävä. Ei sinänsä ollut mitään uutta tietoa mutta ihan hauska opus.Kysymyksiä kyllä olisi ollut kiva olla ihan hardcore-faneillekin :I