Simpsonit > Oheistuotteet
Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 24.08.11 - 17:07 ---Se on hyvä kirja, jossa on todella hyvä kirjailija ja paljon tietoa sain siitä ennen kuin tarkemmin nippelitietoa kävin pyörittelemään.
--- Lainaus päättyy ---
Totta, tykkään itsekin siitä älyttömästi, sitä jaksaa lukea uudestaan ja uudestaan. Itse asiassa se kuuluukin suosikkikirjoihini. Se kelpaa hyvin sivistäväksi ja viihdyttäväksi matkalukemiseksi, siinä kun on samalla ne triviakysymykset. Olen myös saanut idean, että niiden kanssa voisi kehitellä oman Simpsonit-pelin, jossa eniten oikeita vastauksia saanut voittaa. Sitä pitäisi kyllä ensin vähän kehitellä.
JustACat:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 25.08.11 - 01:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 24.08.11 - 17:07 ---Se on hyvä kirja, jossa on todella hyvä kirjailija ja paljon tietoa sain siitä ennen kuin tarkemmin nippelitietoa kävin pyörittelemään.
--- Lainaus päättyy ---
Totta, tykkään itsekin siitä älyttömästi, sitä jaksaa lukea uudestaan ja uudestaan. Itse asiassa se kuuluukin suosikkikirjoihini. Se kelpaa hyvin sivistäväksi ja viihdyttäväksi matkalukemiseksi, siinä kun on samalla ne triviakysymykset. Olen myös saanut idean, että niiden kanssa voisi kehitellä oman Simpsonit-pelin, jossa eniten oikeita vastauksia saanut voittaa. Sitä pitäisi kyllä ensin vähän kehitellä.
--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa ei hassumpi peli-idea, sitten tietenkin amatöörisimmät voivat ottaa kirjan avuksi :D Kuinka moni on vastaillut näihin sivun alalaidassa oleviin kysymyksiin?
Mr. X:
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 25.08.11 - 17:24 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa ei hassumpi peli-idea, sitten tietenkin amatöörisimmät voivat ottaa kirjan avuksi :D Kuinka moni on vastaillut näihin sivun alalaidassa oleviin kysymyksiin?
--- Lainaus päättyy ---
Monta kertaa on tullut jo vastailtua kaikki läpi. En halua kerskua, mutta jokseenkin helppoja ovat suurin osa. :)
JustACat:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 25.08.11 - 17:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 25.08.11 - 17:24 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Monta kertaa on tullut jo vastailtua kaikki läpi. En halua kerskua, mutta jokseenkin helppoja ovat suurin osa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä olen minäkin, ei hirveästi ole noissa haastetta pitkään katsoneille :]
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: JustACat - 25.08.11 - 17:24 ---Kuinka moni on vastaillut näihin sivun alalaidassa oleviin kysymyksiin?
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen käynyt ne ainakin kolmeen kertaan läpi. Suurimpaan osaan on ollut helppoa vastata, kun taas jotkut ovat menneet väärin ja piti sanoa "Ai niin, niinhän se menikin. Täytyypä laittaa tieto korvan taake". :D
Tuota peliä voisi kehitellä vaikka lisäämällä joitain bonuskysymyksiä tai muuta jännää. Ja voittajalle voisi järjestää palkinnoksi jotain omatekoista kivaa, kuten vaikka itse itse piirretty Simpsonit-kuva. ;) Tai sitten voi antaa palkinnoksi Simpsonit-sämpylöitä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta