Simpsonit > Oheistuotteet
Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä
Snpp:
Jos kirja vielä puuttuu, sen saa nyt halvalla Akateemisen kirjakaupan ALEsta. (6,90) Löytyy kohdasta "huumori".
JustACat:
Lukenut olen ja moneen kertaan.
Itse rakastin kirjaa yli kaiken ja ahmin sen todellakin innolla.
Ensimmäisen kerran lukiessani päätin, että kun se loppuu, luen uudestaan.
Nerokas, täydellinen, tai no... välillä vähän toistava.
Silti, rakastin <3
Jarpeez:
Löysin kirjasta pienen virheen:
--- Lainaus käyttäjältä: Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä (Luku: 6. Esityskausi, Sivu: 82) ---...Riidan lopputulos oli, että Groening poistatti nimensä jakson alku -ja lopputeksteistä. Jakso kuitenkin esitettiin suunnitellusti, eikä toisesta sarjasta lainatun hahmon vierailu juurikaan pistänyt silmään. Olihan hahmon äänenä Simpsoneissa jo aiemmin mm. Margea liehittelevän Jacquesin sekä teatteriohjaaja Llewelyn Sinclairin äänenä kuultu Jon Lovitz...
--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä Jacquesta esitti Albert Brooks, vai olenko väärässä?
Mikko:
--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 22.08.11 - 19:29 ---Löysin kirjasta pienen virheen:
--- Lainaus käyttäjältä: Simpsonit - Keltaisen perheen kaksi vuosikymmentä (Luku: 6. Esityskausi, Sivu: 82) ---...Riidan lopputulos oli, että Groening poistatti nimensä jakson alku -ja lopputeksteistä. Jakso kuitenkin esitettiin suunnitellusti, eikä toisesta sarjasta lainatun hahmon vierailu juurikaan pistänyt silmään. Olihan hahmon äänenä Simpsoneissa jo aiemmin mm. Margea liehittelevän Jacquesin sekä teatteriohjaaja Llewelyn Sinclairin äänenä kuultu Jon Lovitz...
--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä Jacquesta esitti Albert Brooks, vai olenko väärässä?
--- Lainaus päättyy ---
Virhe on tuossa Jacques'issa. Sen tilalla pitäisi olla Artie Ziff, jota Lovitz esitti. Hyvin huomattu.
JustACat:
Se on hyvä kirja, jossa on todella hyvä kirjailija ja paljon tietoa sain siitä ennen kuin tarkemmin nippelitietoa kävin pyörittelemään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta