Lainaus käyttäjältä: Hard core - 13.11.09 - 18:53Maggie on hauska kans se kattoo vierest pikku enkelinä mut järjestää kaikkee hauskaa muutenki mielenkiintönen hahmo. Jep, mäkin olen huomannut saman. Esimerkiksi se kaataa aika usein ruokaa päälleen, ja Marge on heti päivittelemässä. Ja se johtajan ampuminenkin oli aika jännä juonenkäänne. Ja sekin oli hauska, kun Lisan häät -jaksossa hänen piti laulaa kirkossa mut tuli joku este. Hän on erilailla kiva hahmo kuin Lisa.
Maggie on hauska kans se kattoo vierest pikku enkelinä mut järjestää kaikkee hauskaa muutenki mielenkiintönen hahmo.
Lainaus käyttäjältä: WeeTos - 24.12.06 - 22:34-Konstaapeli WiggumJoo tää kaveri meinas unohtua. Hoitaa kyllä poliisin hommia hyvällä sykkeellä ja asenteella.
-Konstaapeli Wiggum
jelpatkaas uutta ? mikäs sen kantritypyn nimi on ?
No tää ei nyt varsinaisesti ole suosikkihahmoni, vaan eräs niistä. Edna (sukunimi hukassa ja liian vaikea) on todella hyvä hahmo, kun välillä tykkää Skinneristä ja välillä ei. Ja se hänen naurunsa on ihan omaa luokkaansa. Siinäkin jaksossa, missä Bart joutui menemään takaisin lasten tarhaan, hänen naurahdksensa ja sampanjalla julimisensa oli aika hauska juttu. Siinä tuli heti ilmi, että Bart ei ole opettajien keskuudessa suosittu koululainen.No joo, eipä mulla muuta sanottavaa ollut tällä kertaa. Oli pakko avautua.
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 29.05.10 - 17:13No tää ei nyt varsinaisesti ole suosikkihahmoni, vaan eräs niistä. Edna (sukunimi hukassa ja liian vaikea) on todella hyvä hahmo, kun välillä tykkää Skinneristä ja välillä ei. Ja se hänen naurunsa on ihan omaa luokkaansa. Siinäkin jaksossa, missä Bart joutui menemään takaisin lasten tarhaan, hänen naurahdksensa ja sampanjalla julimisensa oli aika hauska juttu. Siinä tuli heti ilmi, että Bart ei ole opettajien keskuudessa suosittu koululainen.No joo, eipä mulla muuta sanottavaa ollut tällä kertaa. Oli pakko avautua. Sori jos viisastelen mutta se on crabbable eli crap apple jos halutaan tehdä parodiaa.
Lainaus käyttäjältä: Homero - 29.05.10 - 19:51Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 29.05.10 - 17:13No tää ei nyt varsinaisesti ole suosikkihahmoni, vaan eräs niistä. Edna (sukunimi hukassa ja liian vaikea) on todella hyvä hahmo, kun välillä tykkää Skinneristä ja välillä ei. Ja se hänen naurunsa on ihan omaa luokkaansa. Siinäkin jaksossa, missä Bart joutui menemään takaisin lasten tarhaan, hänen naurahdksensa ja sampanjalla julimisensa oli aika hauska juttu. Siinä tuli heti ilmi, että Bart ei ole opettajien keskuudessa suosittu koululainen.No joo, eipä mulla muuta sanottavaa ollut tällä kertaa. Oli pakko avautua. Sori jos viisastelen mutta se on crabbable eli crap apple jos halutaan tehdä parodiaa.Se on Krabappel, eikä siinä ole mistään "parodiasta" kyse.
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 29.05.10 - 20:09Lainaus käyttäjältä: Homero - 29.05.10 - 19:51Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 29.05.10 - 17:13No tää ei nyt varsinaisesti ole suosikkihahmoni, vaan eräs niistä. Edna (sukunimi hukassa ja liian vaikea) on todella hyvä hahmo, kun välillä tykkää Skinneristä ja välillä ei. Ja se hänen naurunsa on ihan omaa luokkaansa. Siinäkin jaksossa, missä Bart joutui menemään takaisin lasten tarhaan, hänen naurahdksensa ja sampanjalla julimisensa oli aika hauska juttu. Siinä tuli heti ilmi, että Bart ei ole opettajien keskuudessa suosittu koululainen.No joo, eipä mulla muuta sanottavaa ollut tällä kertaa. Oli pakko avautua. Sori jos viisastelen mutta se on crabbable eli crap apple jos halutaan tehdä parodiaa.Se on Krabappel, eikä siinä ole mistään "parodiasta" kyse.pilkuviilaaja.Ja crap apple on tietynmoinen pila
HomerSarjan ehdottomasti hauskin ukkeli, mutta alkanut ihmetyttämään, että eikös Homerin pitänyt olla Springfieldin lihavin? Mielestäni Barney näyttää paljon pulskemmalta o.O