Simpsonit > Hahmot

Lempihahmosi

<< < (25/111) > >>

lavvou:
Mr. Burns koska hänen terveyttään koskevat vitsit naurattavat ;D ;D.

^Lisa^:
Monii löytyy:

Homer nyt tietenkin on yksi lempihahmoistani. Ilman Homeria sarja ei kertakaikkiaan olisi mitään.
Bart on yksi suosikeistani siitä syystä että on aina hauska katsella Bartin kepposia ja onhan Bartissa se herkempi puolikin joka tulee esiin esim. jaksossa New Kid on the Block
Lisa olen alusta asti pitänyt Lisan asenteesta. En tiedä miksi, mutta jotenkin Lisa on yksi niistä parhaista hahmoista vaikka välillä ärsyttävä onkin ;D

Lambo: Perusteluita voisi hieman parantaa. Muutamassa nyt on mainittu perusteeksi edes jokin lausahdus, mutta vähän tarkennusta olisi mukava saada, kiitos.

Mörkö:
Homer - Ehkä eniten nauran homerin lauluille ja sitten tämä LOISTAVA JAKSO missä homer esittelee pelokkaalle bartille hänen uutta jääkiekko maskia ja moottorisahaa :---D

^Lisa^:

--- Lainaus käyttäjältä: Mörkö - 02.01.09 - 22:20 ---Homer - Ehkä eniten nauran homerin lauluille ja sitten tämä LOISTAVA JAKSO missä homer esittelee pelokkaalle bartille hänen uutta jääkiekko maskia ja moottorisahaa :---D

--- Lainaus päättyy ---

Eikös jakso ollut yksi niistä missä Sideshow Bob jälleen yrittää tappaa Bartin. En ole aivan 100% varma

MUOKS!

Jakso on juuri tämä Cape Fear

Homer Simpson:
Parhaat hahmot Simpsoneissa omasta mielestäni ovat:

Homer Simpson: Homerin toilailut ja typerät jutut ovat hauskoja. Kun Homer on kännissä, pidät siitä kun hän saarnaa ihmisille. Sen takia pidän Homerista.

Moe Szyslak: Moella on hauska ääni, hän juottaa aina kapakassa kaikki ja itse ei juo mitään. Pidän myös siitä, kun hän välillä uhkailee asiakkaita haulikolla.

Bart Simpson: Pidän Bartin tekemistä kepposista. Kaikki ne temput, jotka Bart on tehnyt Homerille, ovat aina naurattaneet minua.

Nelson Muntz: Pidän Nelsonista, koska hän aina vie joltain oppilaalta lounasrahat tai hakkaa muita oppilaita.

Sarjishemmo: Pidän Sarjishemmosta, koska hänellä hauskan sarkastinen ääni ja kun hän äksyilee asiakkaille.

Omasta mielestäni nämä 5 hahmoa ovat Simpsoneissa parhaita hahmoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta