Simpsonit > Hahmot
Lempihahmosi
WICE-:
Tässä ois meikäläisen valitsemat :
1.Homer - On monella muullakin, ja onhan hän esillä kyllä aika paljonkin mutta siksi valitsin kun sen ilmeet eleet ja jutut ovat yksinkertaisesti niin hyviä.
2.Clancy Wiggum - Mitä tapahtuisikaan ilman häntä? Niin, ei mitään. Jutut ovat sillä kyllä melko tyhmiä ja sehän siinä varmaan sitten 'viehättää'.
3.Hans Moleman - Vanhus jota ei yleensä oteta huomioon, sille aina sattuu ja tapahtuu mutta silti vielä virtaa riittää.
Tässä vielä muutama : Rainier Wolfcastle , DuffMan , Otto Mann , + Moen baarin vakioasiakkaat:)
Green Day:
1. Homer Simpson, koska se on paras. :doh:
2. Bart Simpson, koska Bart on hauska jäbä.
3. Lisa Simpson, koska hän on perheen nero.
4. Ned Flanders, koska hän on hihhuli.
5. Ralph Wiggum, koska hän jäkeen jäänyt. :)
RaskNaks:
1. HOMER tyhmän, ailahtelevan, lapsellisen ja laiskan luonteensa vuoksi.
2. MR. BURNS on loistava käyttäessään (tosi) vanhaa slangia. Myös vitsit Burnsin terveydentilasta ovat vitsien aatelia.
3. MOE on taas sellainen tavallinen iljettävä kyyppari.
4. SIDESHOW-BOB on myös hyvä vähäisistä esiintymisistään huolimatta.
Rapido:
Olen tänne varmasti jo kirjoittanut (ehkä useampaankin otteeseen (?) ), mutta jokatapauksessa lempihahmoni on vaihtunut tässä n. puolen vuoden tauon aikana. :P Lempihahmoni tällä hetkellä taitaapi olla tuo Homer. Ihan ykkösenä se siis. Oon varmaan aiemmin ilmoittanut Bartin lempihahmokseni, mutta nyt kävi näin. :)
Alko vaan miellyttää, kun telomiset, töppäilyt sun muut on arkipäivää. Saa kyllä illan naurut kun Homer sanoo jotain vähänkin huvittavaa illan Simpsoneissa.
Tässä muutamia muita hyviä Simpsons hahmoja:
-Moe
-Lenny
-Carl
-Bart
-Lisa
-Comic book guy
-Marge
-Mr. Burns (Itse sanon häntä joskus Mr. Excellentiksi.)
-Nelson
Tässä sitten taas huonompia hahmoja:
-Disco Stu
-Alienit
-Skinner
-Smithers
-Milhouse
Mustakaapu:
1. Bart (Eat my shorts !,jaksaa aina naurattaa)
2. Homer ( kaljaa kittaava, laiska, tyhmyytensä osoittanut perheenisä,aina jaksaa naurattaa)
3. Poliisipäällikkö Wiggum (hauskat vitsit ja oma tyhmyys ovat vitsien aatelia)
4. Ned Flanders ( Diddelidyy, aina naurattaa puhetyylinsä ja olemuksensa takia)
5. Cletus ( Tyhmempääkin tyhmempi, naurettavampaakin naurettavampi)
Ps. Fat Tonykin on hauska ! ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta