Kirjoittaja Aihe: Lempivitsisi Simpsoneissa  (Luettu 14301 kertaa)

Vs: Lempivitsisi Simpsoneissa
Vastaus #45 06.05.13 - 13:32
Itse olen todella tylsä henkilö ja yksi todella laimeista vitseistä uppoaa minuun enemmän kuin muut. Vitsi on yllättäen lempijaksostani Bart myy sielunsa.

Kyseessä on jakson aivan alkuvitseistä kun kaikki ovat kokoontuneet sunnuntaimessuun ja Bart on onnistunut vaihtamaan virsikirjan kappaleeseen "I. Ron Butterfly" ja sanat menevät suuntaan "In The Garden of Eden, Honey". Jokaisen kirkossa olevan apaattinen ja masentunut osallistuminen yhteislauluun on loistavaa.

Vitsi vielä huipentuu loppukohtaan jossa 15 minuuttia kappaleesta on kulunut ja pastori tajuaa, että kyseessä on Rock and/or Rollia :D. Ja sanottakoon, että vitsi uppoaa itseeni hyvin kun olen vanhan koulukunnan musakuuntelija ja Iron Butterflyn kappale In-Da-Gadda-Da-Vidan alkuperäinen kappale on juurikin 17 minuuttia pitkä sekä loppupeleissä pitkäveteinen (joka näkyy kanttoristin loppukunnossa)

Kyseinen kohtaus löytyy .

Toinen lempivitseistäni on Dr. Zaius, ja apinoiden planeetta. Siihen aiheeseen palaan myöhemmin, ellen ole jo käsitellyt vitsiä tässä aiheessa ;)

Typo korjattu: Dr. Zeus .. Dr. Zaius

Vastaus #46 06.05.13 - 17:28
Itse olen todella tylsä henkilö ja yksi todella laimeista vitseistä uppoaa minuun enemmän kuin muut. Vitsi on yllättäen lempijaksostani Bart myy sielunsa.

Kyseessä on jakson aivan alkuvitseistä kun kaikki ovat kokoontuneet sunnuntaimessuun ja Bart on onnistunut vaihtamaan virsikirjan kappaleeseen "I. Ron Butterfly" ja sanat menevät suuntaan "In The Garden of Eden, Honey"...
Jostain kumman syystä, tämä kohtaus on painunut verkkokalvoilleni niin hyvin että muistan vielä vanhainkodissakin tämän. Tiedä sitten miksi, vitsinä tuo ei ole mikään naurettavin.

Vastaus #47 06.05.13 - 19:40
Toinen lempivitseistäni on Dr. Zeus, ja apinoiden planeetta. Siihen aiheeseen palaan myöhemmin, ellen ole jo käsitellyt vitsiä tässä aiheessa ;)

Saattaa olla, etten ole tuota vitsiä nähnyt, mutta tuo nimi Dr. Zeus ainakin alkoi naurattamaan. Aivan kuin kreikkalaiseen mytologiaan kuuluva Zeus-jumala olisi jonkinlaisen tohtorin virassa. :D Hulvaton ajatus.

Ja lisää nimivitsejä, ei ehkä niin hyvä kuin edellinen, mutta silti. Jaksossa You only move twice vilahtaa Bondmainen agenttihahmo nimeltään Bont. Repeän aina tuossa kohdassa, ja varsinkin kun kuvittelen, että joku James Bondin vihollisista sanoisi ivallisesti "James Bont". Sitä paitsi nyt kun olen kyllästymässä noihin elokuviin, tuo mielikuva naurattaa vielä enemmän.

Vastaus #48 06.05.13 - 20:56
Toinen lempivitseistäni on Dr. Zeus, ja apinoiden planeetta. Siihen aiheeseen palaan myöhemmin, ellen ole jo käsitellyt vitsiä tässä aiheessa ;)

Saattaa olla, etten ole tuota vitsiä nähnyt, mutta tuo nimi Dr. Zeus ainakin alkoi naurattamaan. Aivan kuin kreikkalaiseen mytologiaan kuuluva Zeus-jumala olisi jonkinlaisen tohtorin virassa. :D Hulvaton ajatus.

Se on Zaius, ei Zeus.

Vastaus #49 15.03.15 - 23:24
Nostetaan, youtuben selailussa tuli hyvä syy vastata taas tähän aiheeseen.

Vuosien mittaan moni Simpsonien kohtaus on saanut aikaan makeat naurut, mutta yksi on ylitse muiden. Ja tämä vitsi esiintyy kauden 11 jaksossa Pikku emäntä.

Vitsi siis alkaa sillä että Flanders esittää Homerille hiihtoasuaan joka tuntuu siltä kun päällä ei olisi kuin rihman kiertämä, eli siis olo on kuin olisi alästi.

Homerin liukuessa alamäkeä, paras kohta on hiihdonopettajan neuvot, jotka vaihtuvatkin Flandersin "Nothing at all.. Nothing at all.. Nothing AT ALL" - lauseen toistoon, samalla kun zoomataan lähemmäs Flandersin persustaa. Stupid sexy flanders.

Ja tässä seuraavaksi pari linkkiä (välimerkit sen takia ettei videoikkunat tee viestistä pirun isoa), originaali vitsi :
https:// www. youtube.com/watch?v=kwRJ5IoKTmg

Ja ehkä oudoin remixversio koskaan. Taustabiisi kruunaa kaiken.
https:// www. youtube.com/watch?v=kz4yPQ01laY

Jotenkin tämä on toistohuumorina niin pirun hauska kohta, etenkin kun tietää Homerin "homovastaisuuden", ja Flandersin lievän hihhulimaisuuden ja ehkä lievähkön hinttimäisyyden.
Itseasiassa, tässä tuli mieleen että jos Flanders ei olisi uskonmiehiä, niin hänestä voisi tulla hyvä pari Mr. Smithersille.

Vastaus #50 26.03.15 - 09:22
Ainakin jaksossa Hurricane Neddy
Ned sanoo että olet kamalin ihminen jonka olen tavannut sitten Homer sanoo pääsin aika vähällä

Lionel Hutz on aina hauska esim jaksossa Marge in Chain
Kun sanoo herra Nahasapeemapetilon jos se on nyt edes teidän oikea nimenne tekö muistatte kaiken
Apu: kyllä
Hutz: no minkä värinen solmio minulla on
Apu: punainen jossa on valkoisia raitoja
Hutz kääntyy ja yrittää ottaa solmiota pois sillaain jännästi sitten kääntyy ja sanoo minulla ei edes ollut solmiota kääntyy taas nii sen hihasta näkyy se solmio

Tossa oli hyviä