Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-pelit  (Luettu 233870 kertaa)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #165 05.06.08 - 22:50
Saapiiko Simpsons Hit & Run peliä enää Suomesta?
Itse juuri kysyin edellisellä sivulla samaa. Tuskin asia on mihinkään muuttunut kolmen kuukauden sisällä.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #166 06.06.08 - 10:35
Saapiiko Simpsons Hit & Run peliä enää Suomesta?
Itse juuri kysyin edellisellä sivulla samaa. Tuskin asia on mihinkään muuttunut kolmen kuukauden sisällä.

Aijaa. En huomannut.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #167 06.06.08 - 16:30
The Simpsons Gamen olen pelannut muutaman kerran läpi, mutt ei silti mikään paras (:
Ihan viihdyttävä mun kaltaiselle ihmiselle :D
Tulee välillä semmoisia hetken mielijohteita. "Täytyy pelata The Simpsons gamea. " : D

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #168 06.06.08 - 17:54
Hyvä peli, mutta aika helppo.

Millä hahmoilla pelaatte mieluiten? Omat suosikkini ovat Homer ja Lisa, koska niillä on parhaat voimat.

Homerilla, sillä hänellä on parhaimmat voimat. Margella on ärsyttävin pelata, sillä hänellä on vain yksi voima.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #169 09.06.08 - 07:21
Munki pitäis hankkii tää peli pleikkari 2:lle. Millanen tää peli on? Onko hyvä? Kannattaisko ostaa?

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #170 09.06.08 - 09:26
Munki pitäis hankkii tää peli pleikkari 2:lle. Millanen tää peli on? Onko hyvä? Kannattaisko ostaa?

Kyllähän tätä pelaa, mutta olisi voinut olla parempikin.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #171 09.06.08 - 13:14
Itte oon ainakin pelaillu tuota PS2-versiota.
Peli oli ihan pelattava, välianimaatiot olivat ihan hyviä, hahmot olivat melkein TV-sarjan näköisiä ja suomenkielisten tekstien olemassaolo oli plussaa ainakin pienempiä pelaajia ajatellen  :)

Huonoja puolia oli myös: esimerkiksi jo moneen kertaan sanottu lyhyys huononsi peliä. Lisäksi kameramies oli ihan metsässä, se haittasi etenkin nopeammissa pelitilanteissa, etenkin siinä Lard Lad-episodissa olisi kameran toivonut olevan enemmänkin ajan tasalla. Ei näin.  >:(

Peli oli kuitenkin hyvä ja melko onnistunut lisenssipeliksi, hyviä ideoita ainakin oli peliä varten paljon mutta toteutus ei aina ollut parhaimmasta päästä. Kannattaa kuitenkin pelata jos Simpsonien keltainen perhe kiinnostaa. Itse ainakin pidin pelistä  :P

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #172 10.06.08 - 14:18
Onko 360 versiossa enemmän sisältöä mitä PS2 versiossa? Siis sen kaupungilla seikkailemisen lisäksi
Viimeksi muokattu10.06.08 - 16:46 Kirjoittaja: Patentti

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #173 13.06.08 - 22:52
Omistan jo pelin ja hyvä on  :)

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #174 06.07.08 - 13:54
Tilasin The Simpsons Gamen netistä. Olen pelannut sen 8 kuukauden aikana läpi 2 kertaa. Arvosana: 10

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #175 08.07.08 - 01:59
Ei kyllä minusta mikään ihmeellinen peli... lyhyt kuin mikä.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #176 08.07.08 - 22:36
Tilasin The Simpsons Gamen netistä. Olen pelannut sen 8 kuukauden aikana läpi 2 kertaa. Arvosana: 10
Ja perustelut kiitos?Mun mielestä ihan surkea peli vaikka kyseessä onkin Simpsonit.Ensiksi peli on liian lyhyt eikä koko pelissä oo mitään tekemistä.

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #177 16.07.08 - 18:51
mulla ei ole kuin se uusi simpsons game/videopeli...mutta haluaisin simpsons skateboarding pelin kaikkeen eniten mut ei ole löytynyt

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #178 17.07.08 - 12:27
Tänään tuli hit & run postista.. Ihan suht hyvä mut vähä häiritsee ku grafiikka on niin kehnoa.. Ja tehtävät on erittäin samantyylisiä, (suurin osa Grand Theft Autosta tuttujen tehtävien tyylisiä, esimerkiksi seuraamistehtävät, plus se tehtävä missä smithersin autoon piti törmätä niin kauan kunnes se hajoaa, yms.)
Tosin vitsit naurattaa ja sarjasta tuttuja hahmoja on paljon. Myös kaupunkia on kiva tutkia.
Jos omistat Playstation kakkosen tai minkä tahansa konsolin jolla on julkaistu hit and run, kannattaa ostaa se vaikka pelkästään juonen takia.

Hyvät puolet:
+ Springfield hienosti mallinnettuna
+ Vitsit, paljon sarjasta tuttuja hahmoja...

Huonot puolet:
- ... Kehnografiikkaisesti toteutettuna
- Jotkut tehtävistä GTA:sta kopioituja
- Kolikonkeräys-systeemi plus muut tasohyppelypeleistä tutut elementit
Viimeksi muokattu17.07.08 - 12:33 Kirjoittaja: Patentti

Vs: Simpsonit-pelit
Vastaus #179 17.07.08 - 12:49
niin että tietääkö kukaan mistä sais simpsons skateboarding pelin...olis kiva saada se