Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 05.09.10 - 02:29Nyt on aika tylsä yö, keksin että pelataan The Simpsons Gamea läpi niin kauan kuin jaksaa, tällä hetkellä tasolla 3 vedetään Tulee ainakin yötä vietettyä Simpsoneitten äärellä Noh, ehdittiinkö vetää peli läpi ennen auringonnousua? ;D
Nyt on aika tylsä yö, keksin että pelataan The Simpsons Gamea läpi niin kauan kuin jaksaa, tällä hetkellä tasolla 3 vedetään Tulee ainakin yötä vietettyä Simpsoneitten äärellä
Mulla meni siihen Lard Ladin tuhoamiseen 4 ja puoli minaa. :roll: No, ekalla kerralla oli huonompi, mutta kun harjoittelin...Niin, voiko Bargain Binissä mennä 8 ja puol minuuttia... Kun aikarajakin on 3 minuuttia?
Itselläni on PS2:lle The Simpsons Game ja The Simpsons Hit & Run. Myös olen yrittänyt etsiä PS2:lle käytettynä Road Ragea.Hit & Run on omasta mielestäni mahtava peli, mutta miinuksia löytyy, ja tässä on plussat ja miinukset:+ Simpsonit GTA!+ Simpsoneista tutut autot (Canyonero ym.) sekä jaksoista tutut paikat. (esim. Try'n Save, Duff Panimo, Yksiraiteinen, Minnekään viemättömät rullaportaat ym...)+ Salaiset paikat ja autot. (Kuten monsteri-auto, raketti-auto, Burnsin Kartano sisältä.+ Tehtävät ovat mukavia...- ... mutta aikarajat kusevat ja pahasti.- Liian nopea tempoinen- Grafiikat- Takaa-ajot: Jos poliisi auto on tarpeeksi lähellä n. 2sec jäit kiinni. -.-- Apulla pelaaminen (ei ole Simpson!)Muuten oletteko koskaan päässeet Burnsin kartanon sisälle? Minä olen! Eli kannattaa pistää tämä autolla hyppäämis-koodi, mennä Burnsin kartanon takapihalle (pääsee ydinvoimalasta), sekä yrittää hypätä autolla sen parvekkeen yli ja osua/mennä läpi siitä ikkunasta ylhäällä. Se on sisältä kalustamaton mutta kumminkin sielä pääsee liikkumaan vapaasti. Sekä sieltä löytyy myös paikka missä oli ennen se pöytä missä Burns suunnitteli auringon peittämistä. Kätsyä eikö?