Simpsonit > Oheistuotteet
Simpsonit-pelit
Aksu Simpson:
ˌ
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: Aksu Simpson - 25.01.11 - 19:49 ---Mulla meni siihen Lard Ladin tuhoamiseen 4 ja puoli minaa. :roll: No, ekalla kerralla oli huonompi, mutta kun harjoittelin...
Niin, voiko Bargain Binissä mennä 8 ja puol minuuttia... Kun aikarajakin on 3 minuuttia? :D
--- Lainaus päättyy ---
Itse en ole pelannut koko peliä pitkään aikaan, niin en muistanut kunnolla mitä piti tehdä.
Voi mennä jos kuolee pari kertaa.
SideshowBobGirl:
Joo meillä on se, ostettiin R-kioskilta = D mut me ei enää päästä eteenpäin... voisko joku auttaa? siis siinä tasossa ku on Marge ja Lisa ja siinä pitää suojella niitä jäätelöautoja... ja Margen apulaisina on koiria... (toivottavasti tajusitte :D) En muista sen tason nimee tai numeroo -,-
JustACat:
En ole kokeillut, pitäisi kai :D
Minä kun nyt vain olen tottunut tuijottamaan jaksoja.
homersimpsondoh:
Itse omistan ainoastaan Hit&Runin ja voin sanoa, että ihan kelpo peli on. Kummastelen kyllä vähän tuota Apulla pelaamista.
Minulle on sattunut kerran yksi hassu juttu, kun pelasin kaverini luona Road Ragea. Joku matkustaja piti viedä Pattyn ja Selman luo ja kuskina oli Homer. Ne kuskithan kommentoivat aina asiakkaiden puheita jollain randomillä lauseella. Tässä tapauksessa Homer sanoi: ''Ooh, can I come?''
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta