Simpsonit > Hahmot

Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?

<< < (17/57) > >>

SimpSuomTv:
Tietenkin olisin Gil Gunderson.   
Olisi  kiva olla Gil ja yrittää myydä autoa ja tehdä muita töitä ja epäonnistua aina.  Saisi asua jossain viemärissä,  varastossa, kuumailmapallossa tai jossain ulkohuussissa.  Pitäisi varmaan etsiä ruokaa roskiksista ja kaikkea muuta.

Toinen olisi Snake
Vois ryöstää kauppoja ja pakenea poliiseja ja piilotella Springfieldissä.

Myös professor Frink ois varmaan kiva olla.

MrSmithers:

--- Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 04.08.15 - 14:26 ---Tietenkin olisin Gil Gunderson.   
Olisi  kiva olla Gil ja yrittää myydä autoa ja tehdä muita töitä ja epäonnistua aina.  Saisi asua jossain viemärissä,  varastossa, kuumailmapallossa tai jossain ulkohuussissa.  Pitäisi varmaan etsiä ruokaa roskiksista ja kaikkea muuta.

--- Lainaus päättyy ---

Haluaisitko oikeasti aina epäonnistua ja asua viemärissä...:D?

SimpSuomTv:

--- Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 04.08.15 - 14:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 04.08.15 - 14:26 ---Tietenkin olisin Gil Gunderson.   

--- Lainaus päättyy ---

Haluaisitko oikeasti aina epäonnistua ja asua viemärissä...:D?

--- Lainaus päättyy ---

tietenkin. Se ois kivaa olla joku köyhä.

Maximate:
No siitä vaan. Kyllähän se on helpompi olla köyhä kuin rikas :D

Mä oon ennenkin miettinyt mikä hahmo haluaisin olla, mutta en ikinä keksi. Kaikilla hahmoilla on joitain osia jotka sopisi minulle, mutta kaikki ei natsaa.

Finnish Simpson:
Moe sopisi kyllä itselle vähän liiankin hyvin. Baarinpitäjä = alkoholia. Muutenkin kun maailma tuntuu aina välillä olevan synkkä kuin deathmetal-yhtyeen lyriikoissa konsanaan ja lievästi alakuloiset ajatukset. :D

Tietty sarjan alkutaipaleilla oleva rock'n'roll-meiningistä diggaava Ottokin kelpaisi. Jätetään ne huumeet vaan veke ja korvataan kitaransoitolla. (btw, hahmosta tuli ekana mieleen Andy McCoy / Bam Margera)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta