Simpsonit > Hahmot
Kuka Simpsonien hahmoista haluaisit olla?
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 08.05.13 - 14:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Myyrämies - 08.05.13 - 14:07 ---Hans Moleman haluaisin olla... Jotenkin niin sympaattinen henkilö.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta Molemanillehan tapahtuu aina kauheita :) "Man getting hit by footbaaa-aaall"
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä pointti, en haluaisi olla hän juuri tuosta syystä. Elämä ei ole elämisen arvoista, jos koko ajan tapahtuu kamalia. Hansista oppii kyllä senkin puolen, että jos juo alkoholia liikaa, terveys menee äkkiä pilalle. Hansista huomaa ainakin sen piirteen tuosta asiasta, että iho vanhenee.
Yksi ikävä tapahtuma Hansilla oli se, kun hänen kauluspaitansa olkapäät syttyivät tuleen. Oliko se jaksossa Bartin Takaikkuna?
Merisulka:
No itse pidän Homerin toilailuista ja Bartin kepposista. Margen tempaukset ovat myös hauskoja ja Lisan puolta taas pidän koska hän on luonnonsuojelia. Mutta ehdottomasti hauskin on silti pieni Maggie vauva. Se keksii kepposia, sillä on hauskoja leikkejä Lisan kanssa. Ja se on hauskaa katseltavaa kun hän kinastelee toisten vauvojen kanssa. Jos Homer vie Maggien tutin pois syntyy kauhea riita!!! Eli Maggie is best :D
PINSKU11:
Hmm, kenties Maggie. Hänen tarvitsee vain katsoa muiden perheen touhuja sivusta. Tosin hän on aika usein ilman huomiota... Mutta kaikista mieluiten olisin kumminkin hän.
Vince_Simpson:
Olen mietiskellyt tätä kysymystä viime päivinä, ja vastaukseni saattaa yllättää:
1. Lionel Hutz
- Jollakin tavalla samanluonteinen ja rauhallinen kuin minäkin.
- Olisi jännää olla asianajaja, mutta huono sellainen. :D
- Mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä hahmo.
Siinäpä se mietiskelyni lopputulos nyt on. En haluaisi olla mikään muu hahmo, vaikka niitä suosikkejani onkin useampia.
Nedin olen lisännyt suosikkeihini viimeisimpien joukossa, mutta en tykkäisi olla hän, koska hän ei yleensä viitsi suuttua ja se ei ole normaalia. Sitä paitsi hän on epämukavan rauhallinen.
MrHutz:
Willie olisi kyllä hyvä: Saisi asua jossain resuisessa mökissä ja tehdä työtä talonmiehenä, ajaa traktorilla ja joutua joskus Bartin pilojen kohteeksi. Olisi ihan kiva olla joku juoppo skotti.
Toi sitten ehkä Lenny pitäisi varoa ettei mikään osu silmään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta