Kirjoittaja Aihe: Esityskausiboksit  (Luettu 199036 kertaa)

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #165 10.12.11 - 13:05
Heitän nyt tyhmän kysymyksen(myönnän olevani nyt laiska enkä gooogleta), mutta Olikos se 13. kausi jonka kannessa oli Kang/Kodos?

Ja onkos siitä joku Collector's Edition semmoinen jossa näkyy jomman kumman avaruusolion silmä(tai kykloopin risteytyksiä kun yksi silmä vain) vai onko tuo yksisilmäinen joku erikoisuus. Tuli tässä pari päivää sitten huomattua yhdessä kaupassa kys. boxi mutta siinä ei lukenut mitään Collector's Edition..

Huoh, näppäilet mieluummin tänne miljoona merkkiä kuin Googleen kymmenen?

14. kauden bokseissa on Kang ja Kodos. Kuvat ovat vähän erilaisia versiosta riippuen. Silmästooriasi en tajua ollenkaan, ainahan noilla on yksi silmä.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #166 17.12.11 - 23:46
Arvatkaas tuliko paha mieli, kun näin Discshopissa Simpsonien toisen boksin hinnan, se oli törkeät 44e. Olisin ostanut sen, mutta ei ollut tarpeeksi rahaa. Meinasi ihan silmät pudota päästä. Törkeetä ryöstämistä!! >:(

Toinen vaihtoehto olisi ollut seiskakausi, mutta en mä sitä nyt halua ostaa.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #167 17.12.11 - 23:56
Arvatkaas tuliko paha mieli, kun näin Discshopissa Simpsonien toisen boksin hinnan, se oli törkeät 44e. Olisin ostanut sen, mutta ei ollut tarpeeksi rahaa. Meinasi ihan silmät pudota päästä. Törkeetä ryöstämistä!! >:(

Toinen vaihtoehto olisi ollut seiskakausi, mutta en mä sitä nyt halua ostaa.

Kannattaisi mennä ihan vaan Anttilaan tai TopTeniin paikan päälle, koska sieltä saa 1-12(?) kaudet 15 eurolla.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #168 18.12.11 - 00:09
Arvatkaas tuliko paha mieli, kun näin Discshopissa Simpsonien toisen boksin hinnan, se oli törkeät 44e. Olisin ostanut sen, mutta ei ollut tarpeeksi rahaa. Meinasi ihan silmät pudota päästä. Törkeetä ryöstämistä!! >:(

Toinen vaihtoehto olisi ollut seiskakausi, mutta en mä sitä nyt halua ostaa.

Kannattaisi mennä ihan vaan Anttilaan tai TopTeniin paikan päälle, koska sieltä saa 1-12(?) kaudet 15 eurolla.

Ei täällä tuppukylässä ole Anttilaa ja TopTenistä en ole varma. Cittarikin olisi yksi vaihtoehto, mutta niidenkin hinnat ovat vähän kiikun kaakun. Oliskohan Primassa niitä edullisesti?

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #169 05.01.12 - 11:21
Ei nyt tuu mieleen paikkaa, mutta jossakin oli ihan vasta 20e/kaks boksia. Tuolla hinnalla viimestään oisin ostanu kaikki jos ei jo olis hyllyssä, paitsi 20. kausi. Toivottavasti siitäkin tulee sitten joskus ihan kunnon julkaisu kommenttiraitojen ja muiden extrojen kanssa niin voi senkin hommata.

Nää uudet paketit on kyllä aivan hirveitä tuossa levyjen säilytyksessä. Monesti käyny mielessä että laittais ne levyt johonki vanhoihin CD-koteloihin ja jättäis vaan ne boksit esille, mutta eipä tuota ikinä jaksa.


Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #170 09.01.12 - 19:55
Ostin juuri eilen 9. kauden dvd-boxin ja jouluna minä sain 11. kauden dvd-boxin. Eli tarvitsen enää 10. kauden ja silloin minulla olisi kaikki kaudet 7.-12., haha. Kolmas minulla niiden lisäksi myös.
Viimeksi muokattu02.04.12 - 15:42 Kirjoittaja: Mikko

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #171 02.04.12 - 15:01
Koetan nyt herättää jotain keskustelua kysymällä että ketäs ihmiset veikkaatte seuraavan boksin kansikuvapojaksi ja minkälainen teema? Nämähän liittyvät toisiinsa melko paljon, esim. kuka muu voisi olla sarjisteemaisessa kuin Comic Book Guy?

No itse veikkaan että ainakin jossain vaiheessa käytetään Flandersiä ja sitten jokin kirkko- tai piknikteema. Toinen olisi Burns ja ydinvoimala, en sitten tiedä houkutteleeko tuo naama Simpsoneista tietämättömiä ostamaan. Skinner + koulu, näitähän on loputtomasti.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #172 02.04.12 - 17:19
Koetan nyt herättää jotain keskustelua kysymällä että ketäs ihmiset veikkaatte seuraavan boksin kansikuvapojaksi ja minkälainen teema? Nämähän liittyvät toisiinsa melko paljon, esim. kuka muu voisi olla sarjisteemaisessa kuin Comic Book Guy?

No itse veikkaan että ainakin jossain vaiheessa käytetään Flandersiä ja sitten jokin kirkko- tai piknikteema. Toinen olisi Burns ja ydinvoimala, en sitten tiedä houkutteleeko tuo naama Simpsoneista tietämättömiä ostamaan. Skinner + koulu, näitähän on loputtomasti.

Tämä boksin tyyli tietääkseni vaihtuu viiden kauden välein, eli 15. kausi on kai "naamasarjan" viimeinen osa.

Hmm, enpä ollutkaan huomannut tuota viiden kauden välein vaihtuvaa tyyliä. Kausien 1-5 kansissa on perhe telkkarissa. Kausien 6-10 normaalipainosten kansissa on mitään kaavaa noudattamaton kuva ja erikoispainoksien kansissa yksi perheenjäsenistä kussakin. Kausien 11-14 kansissa on yksi hahmo sekä normaali- että erikoispainoksissa. Eiköhän 15. kaudellakin sitten ole joku yksittäinen hahmo. Minäkin veikkaan Burnsia tai Flandersia, kummallakin on kaudella "oma jakso".

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #173 02.04.12 - 17:47
Itse veikkaan, että 15. kauden kannessa on todella komea Moe.

Minäkin veikkaan Burnsia tai Flandersia, kummallakin on kaudella "oma jakso".
Oliko muuten 13. kaudella yhtään Ralph jaksoa?

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #174 02.04.12 - 17:58
Koetan nyt herättää jotain keskustelua kysymällä että ketäs ihmiset veikkaatte seuraavan boksin kansikuvapojaksi ja minkälainen teema? Nämähän liittyvät toisiinsa melko paljon, esim. kuka muu voisi olla sarjisteemaisessa kuin Comic Book Guy?

No itse veikkaan että ainakin jossain vaiheessa käytetään Flandersiä ja sitten jokin kirkko- tai piknikteema. Toinen olisi Burns ja ydinvoimala, en sitten tiedä houkutteleeko tuo naama Simpsoneista tietämättömiä ostamaan. Skinner + koulu, näitähän on loputtomasti.

Tämä boksin tyyli tietääkseni vaihtuu viiden kauden välein, eli 15. kausi on kai "naamasarjan" viimeinen osa.

Hmm, enpä ollutkaan huomannut tuota viiden kauden välein vaihtuvaa tyyliä. Kausien 1-5 kansissa on perhe telkkarissa. Kausien 6-10 normaalipainosten kansissa on mitään kaavaa noudattamaton kuva ja erikoispainoksien kansissa yksi perheenjäsenistä kussakin. Kausien 11-14 kansissa on yksi hahmo sekä normaali- että erikoispainoksissa. Eiköhän 15. kaudellakin sitten ole joku yksittäinen hahmo. Minäkin veikkaan Burnsia tai Flandersia, kummallakin on kaudella "oma jakso".

No yhdellä tavalla ajateltuna 6-10 kausissakin on hahmokannet, onhan niissä aina joku yksi hahmo ylitse muiden. Kuitenkin tuosta viiden välein vaihtumisesta, en usko että sitä käy tällä kertaa. Jää niin paljon hahmoja käyttämättä. Jos tyyli kuitenkin vaihtuu, eikö sen pitäisi olla jotenkin 20. kauden boxin tyylinen? Paitsi jos nyt kaupoissa oleva on ns. spesiaaliversio ja sitten aikanaan 19. kauden jälkeen tulee erillainen versio.

Edit:Damn, viestejä poistettiin ja viestit johon vastasin siirtyivät eri sivulle joten lisäsin lainaukset

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #175 02.04.12 - 18:44
Minäkin veikkaan Burnsia tai Flandersia, kummallakin on kaudella "oma jakso".
Oliko muuten 13. kaudella yhtään Ralph jaksoa?

Eipä ollut. Ehkä nuo kansihahmot on sitten valittu riippumatta kauden jaksoista.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #176 02.04.12 - 19:08
Kuitenkin tuosta viiden välein vaihtumisesta, en usko että sitä käy tällä kertaa.

Tuo olisi kyllä onnetonta, sen verran surkeasti nuo nykyiset boksit on suunniteltu.
                                                                                                                       
Eipä sitä paljon tätä ohuemmaksi saa, ja ohuemmaksi saaminenhan siinä levyjen uudelleen sijoituksessa tod. näk. on päämääränä, joten joudumme tod. näk. kärsimään myös jatkossa näistä tod. näk. apinoiden suunnittelemista itsetuhopaketeista.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #177 02.04.12 - 22:18
Kuitenkin tuosta viiden välein vaihtumisesta, en usko että sitä käy tällä kertaa.

Tuo olisi kyllä onnetonta, sen verran surkeasti nuo nykyiset boksit on suunniteltu.

Eikö tässä puhuta boksien ulkonäöstä eikä toimivuudesta? Näyttävät upeilta. Niitä hiton taskuja pitää vaan muuttaa.

6-14 ovat kaikki olleet samaa teemaa, eikä se selvästikäan ole muuttumassa.

Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #178 03.04.12 - 19:43
Eikö tässä puhuta boksien ulkonäöstä eikä toimivuudesta? Näyttävät upeilta.

Jep, itse aina kun ostan uuden kauden odotan kaikkein eniten minkälaisia sisäkannet, valikkoanimaatiot ja jopa jakso-opas ovat.


Vs: Esityskausiboksit
Vastaus #179 12.07.12 - 14:58
Ihme, 15. kaudesta ei ole mitään vielä ilmoitettu.  :o
Tuleekohan se edes tänä vuonna?

En ole kai vielä veikannut mikä hahmo on kannessa, niin nyt veikkaan.
Veikkaan, että kannessa on Otto ja kauden teema on rockfestivaalit.