14. kauden boksi näyttää todella upealta ja yksityiskohtaiselta. Ehdottomasti juoksen heti ostamaan sen "pääboksin", joka tällä kertaa on paljon hienompi kuin normaali. Itse jaksotkin ovat mielestäni ehkä jopa "huonompien kausien" parhaimmistoa, joten odotan tätä innolla. Pitäisi vaan jaksaa odottaa vielä kuukausi...
Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 19.10.11 - 18:1914. kauden boksi näyttää todella upealta ja yksityiskohtaiselta. Ehdottomasti juoksen heti ostamaan sen "pääboksin", joka tällä kertaa on paljon hienompi kuin normaali. Itse jaksotkin ovat mielestäni ehkä jopa "huonompien kausien" parhaimmistoa, joten odotan tätä innolla. Pitäisi vaan jaksaa odottaa vielä kuukausi... Briteissähän tuo on julkaistu jo, eli jos tekstitysten puuttuminen ei haittaa, niin eiköhän se boksi sieltä Suomeen parissa päivässä lennä...
Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 21.10.11 - 20:40Lainaus käyttäjältä: Mikko - 19.10.11 - 19:33Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 19.10.11 - 18:1914. kauden boksi näyttää todella upealta ja yksityiskohtaiselta. Ehdottomasti juoksen heti ostamaan sen "pääboksin", joka tällä kertaa on paljon hienompi kuin normaali. Itse jaksotkin ovat mielestäni ehkä jopa "huonompien kausien" parhaimmistoa, joten odotan tätä innolla. Pitäisi vaan jaksaa odottaa vielä kuukausi... Briteissähän tuo on julkaistu jo, eli jos tekstitysten puuttuminen ei haittaa, niin eiköhän se boksi sieltä Suomeen parissa päivässä lennä... Totta, mutta en mielelläni ostele mitään netistä... tietyistä syistä. Et luota nettikauppoihin koska huijauksiakin voi tulla vastaan?Ja nyt kysyn että onko Suomessa on julkaistu tuotantokaudet 1-13(14. kausi kohta)?
Lainaus käyttäjältä: Mikko - 19.10.11 - 19:33Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 19.10.11 - 18:1914. kauden boksi näyttää todella upealta ja yksityiskohtaiselta. Ehdottomasti juoksen heti ostamaan sen "pääboksin", joka tällä kertaa on paljon hienompi kuin normaali. Itse jaksotkin ovat mielestäni ehkä jopa "huonompien kausien" parhaimmistoa, joten odotan tätä innolla. Pitäisi vaan jaksaa odottaa vielä kuukausi... Briteissähän tuo on julkaistu jo, eli jos tekstitysten puuttuminen ei haittaa, niin eiköhän se boksi sieltä Suomeen parissa päivässä lennä... Totta, mutta en mielelläni ostele mitään netistä... tietyistä syistä.
Niin miksi aloitin kuudennesta enkä sieltä ihan alusta, you might ask? No varmaan siksi, että se sattuu olemaan meikäläisen suosikkikausi ja ei oikein huvittanut tyytyä melko keskinkertaiseen ykköskauteen.
Tähän asti on tullut 14 pullaa ulos uunista.
Iloiset 14. kauden omistajat, onko boksi samanlainen pahvikotelo kuin ennenkin?
Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 21.11.11 - 15:31Tähän asti on tullut 14 pullaa ulos uunista.15. Unohdit 20. kauden.
Ärsyttävästi pakattu, ja tietysti kauhistuttavat taskut joihin ne levyt on survottu. Ei niitä sieltä saa millään naarmuttamatta. Toivottavasti ovat vielä katselukunnossa. :