Simpsonit > Oheistuotteet

Esityskausiboksit

<< < (37/139) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 12.07.12 - 14:58 ---Ihme, 15. kaudesta ei ole mitään vielä ilmoitettu.  :o
Tuleekohan se edes tänä vuonna?

En ole kai vielä veikannut mikä hahmo on kannessa, niin nyt veikkaan.
Veikkaan, että kannessa on Otto ja kauden teema on rockfestivaalit.

--- Lainaus päättyy ---

Selasin vähän uutisarkistoa, ja kahdesta edellisestä DVD-boksista on tosiaan tullut tieto jo toukokuussa. Ehkä Fox tähtää joulumarkkinoille eikä syksyyn?

Veikkasit kyllä hahmoa muutama viesti sitten :)

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 02.04.12 - 17:47 ---Itse veikkaan, että 15. kauden kannessa on todella komea Moe.

--- Lainaus päättyy ---

Gabbo:
Itse tuli juuri räpellettyä tuon 11. kauden kanssa. Minusta 6-10 olivat tähän asti parhaimmat toteutukset. Kai 16. kaudesta eteenpäin ne ovat keksineet taas jonkun uuden ulkoasun, kituutetaan nyt tuo 15. vielä.

Ja itsekin juuri mietin, että koska tuo mahtaa ilmestyä. Innolla niitä jaksaa odottaa, vaikka jaksot onkin jo moneen otteeseen läpi kelattu.

Samalla päähäni pälkähti uusi hieno keskustelu-aihe: DVD-boksien eastereggit, elikkä piilotetut extrajutut. Olisi hienoa saada noita kerättyä yhteen keskusteluketjuun. Itse en näin yömyöhällä jaksa aloittaa sellaista, mutta ehkä joku viitseliäs ihminen voisi.

Mikko:
Amazon: Simpsonien kausi 15 ilmestyy DVD:llä joulukuussa

Amazon-verkkokaupan brittisivusto kertoo, että Simpsonien 15. kauden DVD ilmestyy tulevan joulukuun kolmantena päivänä. Amazon on julkaissut myös DVD:n kansikuvan, jossa on bussikuski Otto.

Mikäli tieto julkaisupäivämäärästä pitää paikkansa, DVD ilmestynee Suomessakin joulun alla, sillä Suomi kuuluu samaan DVD-aluekoodiryhmään kuin Iso-Britannia.

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.08.12 - 19:01 ---Amazon: Simpsonien kausi 15 ilmestyy DVD:llä joulukuussa

Amazon-verkkokaupan brittisivusto kertoo, että Simpsonien 15. kauden DVD ilmestyy tulevan joulukuun kolmantena päivänä. Amazon on julkaissut myös DVD:n kansikuvan, jossa on bussikuski Otto.

Mikäli tieto julkaisupäivämäärästä pitää paikkansa, DVD ilmestynee Suomessakin joulun alla, sillä Suomi kuuluu samaan DVD-aluekoodiryhmään kuin Iso-Britannia.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä vaan, että julkaistaan vasta joulukuussa, koska silloin on enemmän rahaa lompakossa.

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 12.07.12 - 14:58 ---Veikkaan, että kannessa on Otto ja kauden teema on rockfestivaalit.

--- Lainaus päättyy ---
Meni mun toinen kansikuva hahmo veikkaus meni oikein ja jos teema on vielä oikein, niin oon iloinen.

alappi:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 01.08.12 - 22:32 ---Hyvä vaan, että julkaistaan vasta joulukuussa, koska silloin on enemmän rahaa lompakossa.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, tämmöisethän kannattaakin ostaa heti julkaisupäivänä, koska myöhemmin ostettunahan ne voisivat vaikka olla halvempia!  :o

Ja joo, jos kannessa on Otto ei teemasta voi erehtyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta