Simpsonit > Oheistuotteet

Esityskausiboksit

<< < (38/139) > >>

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 02.08.12 - 07:50 ---Niin, tämmöisethän kannattaakin ostaa heti julkaisupäivänä, koska myöhemmin ostettunahan ne voisivat vaikka olla halvempia!  :o

--- Lainaus päättyy ---
Jos tuote julkaistaan, vaikka syyskuun lopussa ja itse ostaa sen tuotteen joulukuun alussa, niin sen tuotteen hinta ei ole paljon edes muuttunut. Ehkä vitosen halvempi kuin julkaisupäivänä.

Mr. X:
Eli yksi boksi vuodessa -meiningillä jatketaan... ::)

Otto on yksi varhaisimmista sivuhahmoista, joten kyllä hän on kansikuvapojaksi ihan kelpo valinta. Itse olisin kylläkin valinnut mieluummin vaikka Mr. Burnsin, Moen tai vaikka Apun.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 02.08.12 - 13:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 02.08.12 - 07:50 ---Niin, tämmöisethän kannattaakin ostaa heti julkaisupäivänä, koska myöhemmin ostettunahan ne voisivat vaikka olla halvempia!  :o

--- Lainaus päättyy ---
Jos tuote julkaistaan, vaikka syyskuun lopussa ja itse ostaa sen tuotteen joulukuun alussa, niin sen tuotteen hinta ei ole paljon edes muuttunut. Ehkä vitosen halvempi kuin julkaisupäivänä.

--- Lainaus päättyy ---

Ellei jopa hinta ole vähän "joulun kunniaksi" noussut.

alappi:
Itse ainakin ostan vasta kun saa n. kahdella kympillä, ellei sitten esim. putkahda jouluna paketista sitä ennen.

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 02.08.12 - 15:05 ---Eli yksi boksi vuodessa -meiningillä jatketaan... ::)

--- Lainaus päättyy ---

Vähän pakko, jossakin vaiheessa kävisi muuten niin että kaudet julkaistaan DVD:llä pari vuotta ennen kuin esitetään telkkarissa :V

Mikko:
15. kausi julkaistaan Suomessa 14. joulukuuta

Simpsonien 15. kauden DVD ilmestyy Suomessa tulevan joulukuun 14. päivänä, FS-Film Oy:stä kerrotaan Simpsonit.orgille. Pakkauksen kansikuva on nähtävillä Amazon-verkkokaupan sivuilla. Tietoa ekstramateriaalista ei vielä ole paljastettu.

Simpsonien 23 kaudesta on DVD:llä julkaistu kaudet 1–14 sekä 20.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta