Tietääkseni&muistaakseni 19. kausi on viimeinen josta tekijät ovat sopineet tv-yhtiön kanssa eli loppu voi olla jo lähellä
Tietääkseni&muistaakseni 19. kausi on viimeinen josta tekijät ovat sopineet tv-yhtiön kanssa eli loppu voi olla jo lähellä. Itse en kuitenkaan usko vielä Simpsonien loppuvan 19. kauteen vaan sen jälkeisiin, joko 20. tai 21. kauteen. <-- Pelkkä arvaus siis. Sanoihan Troy McLurekin eräässä jaksossa, että Simpsonit jatkuu kunnes ei enää tuota voittoa. No, kyllähän se loppu tietysti suurta haikeutta aiheuttaa itsellä ja monella muulla, onhan se niin legendaarinen sarja tuo Simpsonit jo, mutta eipä tuohon kyllä maailma kaadu, että kyllä siitä yli päästään.
Uskon että simpsonit pinnnistelee viellä jonnekkin 25 tuotantokaudelle..
Mahtaakohan Simpsonien tilalle tulla jokin uusi animaatiokopiosarja kenties, joka välittömästi yrittää tavoitella Simpsonin lopetuksen jälkeen jäänyttä vapaata viihde kategoriaa ja samanlaista suur suosiota? Itse uskon, että varmastikkin näin saattaa tapahtua.
Lainaus käyttäjältä: Lambo - 13.03.08 - 11:26Mahtaakohan Simpsonien tilalle tulla jokin uusi animaatiokopiosarja kenties, joka välittömästi yrittää tavoitella Simpsonin lopetuksen jälkeen jäänyttä vapaata viihde kategoriaa ja samanlaista suur suosiota? Itse uskon, että varmastikkin näin saattaa tapahtua.Eihän se viihdekategoria kylläkään tyhjäksi jää. Simpsoneihin "liittyviä" sarjoja on nyt jo useampia. Futurama osin samoilta tekijöiltä, ja Family Guy taas on puhtaasti yrittänyt kopioida Simpsoneita saamatta kuitenkaan samantasoista suosiota. Myös American Dad voitaisiin kopiosarjaksi laskea.