Kaverini väitti että Simpsonit loppuu 27. tuotantokauteen, mutta en sanois varmaks. Toivon että ne kestää mahdollisimman pitkään ilman että laatu laskee.
Toivottavasti sarjaa ei koskaan lopeteta, sillä sehän olisi yhden mahtavan aikakauden loppu. Jos se joskus lopetetaan, niin meitsi saa sydärin = sydänkohtaus. Toivotetaan Simpsoneille hyvää laatua ja pitkää ikää.
Joo, Matt Groening Jr Jrt ym. Jatkamaan, tekisivät haasteita että ''Pystyykö kukaan muu näin pitkään sarjaan???''
Lopettaisivat vaan minun puolestani, 20. kausikin oli jo onneton.
David Silvermanin tweetin mukaan 23. kausi on varmistunut. vai : vai ?
Lainaus käyttäjältä: Snpp - 12.11.10 - 00:01David Silvermanin tweetin mukaan 23. kausi on varmistunut. vai : vai ?Passaisi minulle lopettaa 23. kauden jälkeen, kun sen vielä jollain tavalla kunniakkaasti voi tehdä. Mutta kiitti vinkistä, laitoin uutisen.
Nyt on pakko avautua Simpsonien tulevasta jaksosta: "Moe and Smithers turn Moe’s Tavern into an ultra-trendy gay bar. Meanwhile, Principal Skinner tries to date the substitute music teacher and sets her daughter up with Bart."Tuolla yksi tyyppi kommentoi mielestäni aika osuvasti, että yrittävätkö tekijät edes enää. Ellei tuo ole joku sarjaa itseään parodioiva jakso, niin juoni kuulostaa sen verran hirveältä, että pää repeää melkein pelkästä ajatuksesta.Itse muistan ainakin kaksi jaksoa Moen baarin uusimisesta - yksi niistä oli juurikin semmoinen hintahtava trendipaikka - ja kolme jaksoa Bartin tyttöystävistä. Kai niitä enemmänkin on, muttei ilmeisesti tekijöiden mielestä tarpeeksi. Eeeäähhh, vetäkää nyt joku se töpseli jo seinästä, tämän Simpson-nimisen potilaan aivotoiminta on nyt virallisesti lakannut!
Toivon sydämeni pohjasta, etteivät armaat Simpsonit lopu kauteen 21. Se olisi tuhoni.