No eihän se näemmä koskaan lopu. Fox on mennyt tilaamaan 44 uutta jaksoa, mikä tarkoittaa 21. ja 22. tuotantokautta. Jaksoja tulee näin ollen olemaan vähintään 493 ja Simpsonit ohittaa Gunsmoken kaikkien aikojen pitkäaikaisimpana prime time -sarjana.Woo-hoo tai d'oh! - miten kukin sen haluaa muotoilla.
Tuskin Simpsonit loppuu lähiaikoina. Lopetus olisi hirveä asia, varsinkin jos silloin ei oltaisi ehditty tekemään kaikkia tuotantokausia DVD:lle. Hyvä että Simpsonit jatkuvat vielä ainakin 22. tuotantokauteen! Kyllä ne varmaan pidemällekin pääsevät.
jos Simpsonit lopetetaan se olisi aika hirveää kun itekkin katon ne aina ja jos ne lopetettaisiin ei olisi mitään katottavaa iltaisin. Vanhoja en kylläkään kato koska mulla on kaikki myynnissä olevat tuotantokaudet.
Lainaus käyttäjältä: kale - 08.03.09 - 17:32jos Simpsonit lopetetaan se olisi aika hirveää kun itekkin katon ne aina ja jos ne lopetettaisiin ei olisi mitään katottavaa iltaisin. Vanhoja en kylläkään kato koska mulla on kaikki myynnissä olevat tuotantokaudet. Onhan sitä mukava iltaisin heittäytyä katsomaan Simpsoneita jos ehtii tai muistaa, mutta olisihan se aikas karmeaa jos sarja lopetettaisiinja etenkin jos kaikkia jaksoja ei oltaisi ehditty tekeen tuotantokausiksi, mutta ei sarja ole ainakaan vähään aikaan loppumassa ja hyvä niin. Mutta sitten kun sarja todella loppuu aion ostaa kaikki Simpsoneiden tuotantokaudet ja tuijottaa niitä kyllästymiseen asti.
Olen melko hämmästynyt FOXin ja Simpsoneiden näin pitkästä kimpasta. Money talks...Kyllähän kolmeenkymppiin pitäisi päästä (harras toive). Näyttelijöiden kestosta tuli mieleen, että riippuen imitointikyvyistä voidaan hahmolle saada jatkoaikaa. Mr Burnsin ja Moen näyttelijä on ainakin vaihtunut. Alkuperäinen näyttelijä menehtyi jo 1994, joskin oli lähtenyt jo aiemmin. Heppuhan oli Cristopher Collins.En heitä nyt mitään mutu-mielipidettä tähän, koska pitäisi lopettaa. Sitä on kuitenkin väärässä.