Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen
Simpsonien tekemisen lopetus
Lambo:
--- Lainaus käyttäjältä: Bartholomew-Jo-Jo - 20.02.09 - 20:22 ---Mattin poikahan piirtää osana simpsoneita, eikö hän voisi viedä mattin jälkeen sarjaa eteenpäin ?
--- Lainaus päättyy ---
Tuota, lause oli hieman huonosti muotoiltu, joten en ole varma ymmärsinkö sen oikein eli tarkoititko siis Matt Groeningin poika piirtää simpsoneita ja tuumit jospa hän jatkaisi ns. "isänsä jalanjäljissä"?
Onhan tuokin yksi mahdollisuus, mutta en usko että tulee toteutumaan. Joissakin tapauksissa luoja haluaa viedä teoksensa mukanaan, kun päättää sen tekemisen (esim. tintti). Groeningista en tiedä miten sumplii simpsonien jatkamisoikeudet, kun itse päättää työuransa tuolla saralla.
Bartholomew-Jo-Jo:
Juu itsekkin lähetettyäni huomasin, että olen lauseen järjestellyt hieman huonosti.
Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, eiväthän kaikki voi seurata "jalanjälkiä". :doh:
On vain todella inhottavaa, kun simpsonit joudutaan joskus lopettamaan :(
Superman:
:doh:
En voi edes ajatella tuollaista! Järkyttävää !
Tietenkään mikään ei kestä ikuisesti, mutta siltikin aivan järkyttävää ajateltavaa :(
Sillalta alas vaan ! Köysi kattoon ! Koko maailmani olisi sekaisin ! :(
Onko Amerikasa nyt 20 tuotantokausi menossa?
Duffman:
--- Lainaus käyttäjältä: Superman - 21.02.09 - 22:36 ---Onko Amerikasa nyt 20 tuotantokausi menossa?
--- Lainaus päättyy ---
On menossa.
little Wiggy:
loppuminen olisi surullista, mutta toisaalta sen komediataso voi heiketä jos sarjaa jatketaan loputtomiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta