Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Simpsonien tekemisen lopetus

<< < (17/93) > >>

homersimpsondoh:
Tuleeko Homerin takaraivossa oleva M ja korvan G Matt Groeningin etu -ja sukunimen alkukirjaimista?

Patentti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hepsuli - 23.01.09 - 23:06 ---Maailmani romahtaisi ! Nykyään linnoittaudun tv:n ääreen joka ilta klo 20.30 katsomaan simpsoneita sub:ilta. Mitä minä sitten tekisin ennen nukkumaanmenoa ? Toivon, että Simpsoneita ei lopeteta pitkään aikaan. Jos lopetetaan niin aion ostaa kaikki dvd-boxit ja näyttää niitä sitten lapsillenikin kunhan he ovat tarpeeksi vanhoja.  :D

--- Lainaus päättyy ---
12-vuotias ja lapsia!? Okei...

El_Barto:
Tietystihän Simpsonit joskus loppuu. Kaikki hyvä loppuu aikanaan, valitettavasti myös Simpsonit. Ei maailma siihen kaatuisi, mutta jokatapauksessa yrittäisin hamstrata kaikki kaudet DVD:inä.

Hepsuli:

--- Lainaus käyttäjältä: Patentti - 29.01.09 - 20:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hepsuli - 23.01.09 - 23:06 ---Maailmani romahtaisi ! Nykyään linnoittaudun tv:n ääreen joka ilta klo 20.30 katsomaan simpsoneita sub:ilta. Mitä minä sitten tekisin ennen nukkumaanmenoa ? Toivon, että Simpsoneita ei lopeteta pitkään aikaan. Jos lopetetaan niin aion ostaa kaikki dvd-boxit ja näyttää niitä sitten lapsillenikin kunhan he ovat tarpeeksi vanhoja.  :D

--- Lainaus päättyy ---
12-vuotias ja lapsia!? Okei...

--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitin siis kunhan minulla on lapsia.

Bartholomew-Jo-Jo:
Ensimmäinen sanani olisi varmaankin  :doh:
En tiedä mitä ensiksi ajattelisin... Varmaankin manaisin ensin pari kertaa kaikki mahdolliset tuottajat.
Mutta eihän mikään ole kestävää.
Mattin poikahan piirtää osana simpsoneita, eikö hän voisi viedä mattin jälkeen sarjaa eteenpäin ?
Joo en oo ihan perillä tästä, mutta ainakin itse ajattelen noin  ;o

SIMPSONEITA EI SAA LOPETTAA :'(  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta