Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Tekijöiden mokat
Jarpeez:
Löysin ihan pienen virheen 4. kauden jaksosta "Susi ihmiselle susi (Marge Gets a Job)", kun voimalassa on hassujen hattujen päivä, niin Homerin lakki oli aluksi punanen ja hetken päästä se muuttu siniseksi. (ei tää ole kunnon virhe).
Mikko:
Minä myönnän kokevani suurta mielihyvää bongatessani telkkarisarjoista tai leffoista kaikenlaisia mokia. Juuri tuollaisten pienten juttujen huomaaminen on hauskaa, mutta jos niitä lähtee etsimällä etsimään, menee katselunautinto helposti pilalle. Simpsoneista on tullut löydettyjä satunnaisia värien ja tekstien muuttumisia, mutta esimerkiksi sitcomeista löytää aivan valtavasti virheitä etenkin kamerakulmien vaihtuessa. Esineiden ja henkilöiden paikat ja asennot muuttuvat niin useasti, ettei niihin oikeastaan enää kiinnitä huomiota.
b.a.r.t:
mä en muista jakson nimee mut siinä homer osti trampoliinin ja nillä kävi lapsia rahasta hyppimässä sitten marge sanoi homerille että sinun pitää luopua siitä että kaikki loukkaavat tuossa itsensä ja sitten aletaan kuvata niiden taka pihaa missä makaa niitä loukkaantuneita ja taka piha vaan jatkuu jatkuu ja jatkuu...
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: b.a.r.t - 12.01.09 - 17:53 ---mä en muista jakson nimee mut siinä homer osti trampoliinin ja nillä kävi lapsia rahasta hyppimässä sitten marge sanoi homerille että sinun pitää luopua siitä että kaikki loukkaavat tuossa itsensä ja sitten aletaan kuvata niiden taka pihaa missä makaa niitä loukkaantuneita ja taka piha vaan jatkuu jatkuu ja jatkuu...
--- Lainaus päättyy ---
Se taitaa olla sellain, että se piha jatkuu vain tunnelman vuoksi. Sama juttu siinä jaksossa jossa Lisa hankki Bartille lähestymiskiellon. ;)
homersimpsondoh:
Noh, jaksossa Voimala kaupan, kun Smithersiä pistää mehiläinen Burnsin mehiläistarhalla, hän ei saa allergiaoireita, mutta jaksossa 22 tarinaa Smithersiä pistää taas mehiläinen, mutta tällä kertaa hän kertoo olevansa allerginen mehiläisenpistoille ja saa pahoja oireita pistosta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta