Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Tekijöiden mokat

<< < (46/87) > >>

Mikko:
Ei ole, koska en tarkoittanut kumpaakaan :D

Hyvä osoitus kuitenkin siitä, että noita mokia löytyisi varmaan vaikka kuinka paljon, jos alkaisi syynätä jokaista hahmoa ja esinettä.

Maximate:
Dr. Nick tervehti eri kohtauksissa ei kädellä,
Aben silmät ja lasit menee oudosti muutamassa makauskohdassa,
Tuo sähköhoitokone oli tuolla taustalla, mutta Nick ei voinut jostain syystä käyttää sitä, vaan piti improvisoida.

Noi kolme itse huomasin.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 30.06.14 - 21:04 ---Dr. Nick tervehti eri kohtauksissa ei kädellä,
Tuo sähköhoitokone oli tuolla taustalla, mutta Nick ei voinut jostain syystä käyttää sitä, vaan piti improvisoida.

Noi kolme itse huomasin.

--- Lainaus päättyy ---

Hehe, jo on virheillä riivattu kohtaus. Olisi pitänyt katsoa se tarkemmin ennen kuin aloin arvuutella. En tarkoittanut mitään näistäkään.

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.07.14 - 16:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 30.06.14 - 21:04 ---Dr. Nick tervehti eri kohtauksissa ei kädellä,

Noi kolme itse huomasin.

--- Lainaus päättyy ---

Hehe, jo on virheillä riivattu kohtaus. Olisi pitänyt katsoa se tarkemmin ennen kuin aloin arvuutella. En tarkoittanut mitään näistäkään.

--- Lainaus päättyy ---
Pöydässä istuva musta mies ja nainen vaihtavat paikkaa keskenään kuvakulman vaihtuessa. Jos tämäkään ei ollut hakemasi virhe, niin saat itse paljastaa.

Jarpeez:
Ja se hoitaja ei tasan antanut niitä shokkeja viiden sekunnin välein. Itse laskin, että kolmen sekunnin välein.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta