Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Tekijöiden mokat
Monorail:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 21.02.13 - 00:07 ---Jaksossa Homer, Olutparoni oli mielestäni silminpistävä virhe. Siinä alussa kun kaupungin väki oli kadulla juhlimassa sitä juomajuhlaansa, Margen hiukset olivatkin vihreät eivät siniset. Sellainenkin tuli kyllä mieleen että ehkä se Marge värjäsi hiuksensa juhlan kunniaksi, mutta eihän se ole hänen tapaistaan. Marge kun pitää hiuksistaan sinisinä. Myöhemmin ne olivatkin taas sen väriset.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se ole virhe, että Margella on vihreät hiukset, se on laitettu ihan tarkoituksella, mutta jos hiusten väri vaihtelee samassa kohtauksessa, se olisi virhe.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 21.02.13 - 07:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 21.02.13 - 00:07 ---Jaksossa Homer, Olutparoni oli mielestäni silminpistävä virhe. Siinä alussa kun kaupungin väki oli kadulla juhlimassa sitä juomajuhlaansa, Margen hiukset olivatkin vihreät eivät siniset. Sellainenkin tuli kyllä mieleen että ehkä se Marge värjäsi hiuksensa juhlan kunniaksi, mutta eihän se ole hänen tapaistaan. Marge kun pitää hiuksistaan sinisinä. Myöhemmin ne olivatkin taas sen väriset.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se ole virhe, että Margella on vihreät hiukset, se on laitettu ihan tarkoituksella, mutta jos hiusten väri vaihtelee samassa kohtauksessa, se olisi virhe.
--- Lainaus päättyy ---
Selvä, Marge siis värjäsikin hiuksensa vihreäksi. Hyvä minä. :D Jä vähän ohi aiheen, minusta se vihreä ei sovi lainkaan hänelle. Kyllä Marge on Marge nimenomaan just sen sinisen tukkansa kanssa.
Mikko:
Joku on jo saattanut mainita nämä, mutta:
Jarpeez:
Mulla on tässä pari mokaa mitkä oon huomannut vähän aika sitten:
1. Ihan ensimmäisessä jaksossa Joulurauha, Lewis (Bartin kaveri) vaihtaa ihon väriä.
2. Mr. Plow jaksossa Maggien "tähtitoppatakki" vaihtaa väriä
Maximate:
Tajusin tällaisen mokan:
Simpsonien ykköskauden aikana Homer ja Marge nukkuvat sängyssään niin päin, että Marge nukkuu huoneen ikkunan puolella ja homer vessanoven. Myöhemmissä jaksoissa he nukkuvat niin päin, että Homer nukkuu ikkunan puolella. Tämän lisäksi ykköskauden jaksossa Ruostunut romukasa he nukkuvat samoiten päin kuin myöhemmissä jaksoissa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta