Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Tekijöiden mokat

<< < (28/87) > >>

Jarpeez:
Ei ole tarkoitus spoilata, mutta 20. kauden jaksossa "Lost Verizon" Bart soittaa pilapuhelun Ruotsiin, jossa vastattiin englanninkielellä, vaikka Ruotsissa puhutaan ruotsia.  ;)

Nelson Munz:
Tämä ei varsinaisesti ole moka, mutta jaksossa 'Pelastakaa Sielunne' Homer katsoo kaapelitvkanavia. Eräässä kohdassa kuuluu jakson 'Väkivaltaviihde' Tikku ja Takku - jakson 'Lemonade?'. Yes please. - kohdan 'Lemonade?'

homersimpsondoh:
Juuri meneillään olevassa jaksossa Sisäinen kauneus (Brush With Greatness) olin kuulevinani, että Carl kuulosta aivan Lennyltä.

Juice Box:
Tuossa jaksossa Who shot mister Burns 2/2 Niin kun tulee se samba laulu niin se mikki on neliskanttinen mutta kun kamera kohdistuu siihen laulajaan se mikki on pyöreä.  :D

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: homersimpsondoh - 27.05.09 - 20:54 ---Juuri meneillään olevassa jaksossa Sisäinen kauneus (Brush With Greatness) olin kuulevinani, että Carl kuulosta aivan Lennyltä.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa kuulin minä. Vai oliko se toistepäin??
Eilisessä jaksossa myös oli outo, kun Homerin perään lähetettiin lapsia, mutta kun Homer nostettiin putkessa niin siellä ei ollutkaan lapsia, joiden olisi pitänyt olla Homerin perässä! Mitenköhän ne livahtivat sieltä pois?  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta