8. tuotantokauden 25. jaksossa "The Secret War of Lisa Simpson" ("Lisan oma sota") Homer ja Marge vie Bartin ja Lisan sotilaskouluun Homerin autolla (vaaleanpunainen), mutta lähtevät sieltä Margen autolla (oranssi farmari).
Sen jutun sisällä rakennushan on Moen kapakka ja yleensähän siellä ylhäällä lukee että MOE'S, mutta tässä lasijutussa siinä lukeekin BEER'S.
Ei nyt kauheita virheitä, mutta joissain jaksoissa joku hahmo on hieman ylisuuri parissa kohtaa. Edit: Siis haetaan vain edellisissä jaksoissa vannottuja juttuja, jotka kuitenkin "petetään" uusimmassa, vai? No joo, itse en ole huomannut oikein mitään, kun en mikään 'tarkkasilmäinen' ole. Muistaisin kyllä itsekin, että Lisa olisi pihviä kotona vetänyt.
Ei ei, en minä sitä. ^^' Kuten tässä kuvassa, tuossa 'ylhäällä' lukee Moe's, mutta 8. Tuotantokauden jaksossa 13. Simpsonscalifraglisticexpila(d'oh)cius siinä lasijutussa, niin tuon Moe's :n kohdalla lukee Beer's. ^^'
Ei ei, en minä sitä. ^^' http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/f/fe/300px-Moes-tavern.jpg Kuten tässä kuvassa, tuossa 'ylhäällä' lukee Moe's, mutta 8. Tuotantokauden jaksossa 13. Simpsonscalifraglisticexpila(d'oh)cius siinä lasijutussa, niin tuon Moe's :n kohdalla lukee Beer's. ^^'
Simpsoneiden takapiha on minun mielestä yksi helpoimmin huomattavissa olevista paikoista joka on muuttunut sarjassa. Joskus siellä voi olla metsää ja joskus Simpsoneiden talo on keskellä kaupunkia joten takapihalla on jotain ihan muuta.
tekijät on itekki sanonu ettei animaatioiden pidä olla 100% realistisia...ja taustaa voi muuttaa tarpeen mukaan. Miettikää nyt, että pitäisi luopua jostain vitsistä sen takia että simpsoneiden talo sijaitsisikin oikeasti metsän reunalla eikä siinä kaupungin keskellä mihin vitsi sijoittuu...en arvannut että tämä foorumi olisi sellainen missä puhutaan jotain kuten "minusta siinä jaksossa margen hampaat olivat liian suuret siinä neljän minuutin kohdalla"Sori kun valitan mutta on pakko nyt vaan sanoo. älkää ottako itteenne ;D
Näitä mokiahan löytyy Simpsonit.orgin jaksokuvausten Triviatietoa-kohdasta..