Simpsonit > Tekijät
Lempiääninäyttelijäsi
Jarmo:
Kyllä se Castellaneta paras on, mutta onhan Hank Azariakin todella hyvä, koska hän tekee niiiiin paljon ääniä. Ja Castellanetalla on Homer.
Simpsonit Seko:
Minusta sen henkilön ääninäytteijä joka sanoo: :doh: ! Siis Homerin ääninäyttelijä DAN CASTELLANETA. Koska minä tykkään muutenkin Homerista koska se on minun lempi hahmo ja ääni sopii hyvin Homerille. :) Vaikka Dan Castellaneta on muutaman muunkin hahmon ääninäyttelijä.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Simpsonit Seko - 06.08.12 - 12:58 ---Minusta sen henkilön ääninäytteijä joka sanoo: :doh: ! Siis Homerin ääninäyttelijä DAN CASTELLANETA. Koska minä tykkään muutenkin Homerista koska se on minun lempi hahmo ja ääni sopii hyvin Homerille. :) Vaikka Dan Castellaneta on muutaman muunkin hahmon ääninäyttelijä.
--- Lainaus päättyy ---
Jep, Dan on paras ääninäyttelijä. Mies osasi tehdä Homerin äänestä niin ikimuistoisen, että sen tunnistaa vaikkei näkisi kuvaakaan. :)
Omituista, en muista Danin roolihahmoista muita kuin Abe Simpsonin. Mitähän muita rooleja hänellä noiden lisäksi onkaan? Sen siitä saa, kun ei katso pitkään aikaan Simpsoneita. Voihan pahvinaamainen käsinukke...
Sami:
--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 08.08.12 - 00:48 ---Omituista, en muista Danin roolihahmoista muita kuin Abe Simpsonin. Mitähän muita rooleja hänellä noiden lisäksi onkaan? Sen siitä saa, kun ei katso pitkään aikaan Simpsoneita. Voihan pahvinaamainen käsinukke...
--- Lainaus päättyy ---
Suosittelen tutustumaan Simpsonit.orgin Näyttelijät-osioon
Vince_Simpson:
Uutta listaa pukkaa (perusteluina lempihahmoni).
Dan Castellaneta: Homer Simpson, Grampa, Barney Gumble, Joe Quimby ja Poochie
Nancy Cartwright: Bart Simpson
Phill Hartman: Lionel Hutz
Hank Azaria: Moe Szyslak, Clancy Wiggum, Nick Riviera
Harry Shearer: Mr. Burns, Seymour Skinner, Ned Flanders, Lenny Leonard ja Otto Mann
Marcia Wallace: Edna Krabappel
Yritin ottaa huomioon kaikki hahmot, joista tykkään. Ainoa poikkeus listassa on, että jos olisi kyseessä lempihahmot, Bart olisi ylimpänä. Tässä tapauksessa Dan on ylimpänä, koska hänen Homer-äänensä on ylivoimaisin. Ja kyllä, Phill Hartman ja Marcia Wallace pääsivät mukaan. Molemmilla on hienot äänet.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta